تساوی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در تبریز

ساعت 19:00 چهار شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در شرایطی که تا دقایق پایانی از تراکتورسازی پیش بود در نهایت به نتیجه تساوی رسید تا شانس مسجل کردن قهرمانی‌اش را از دست بدهد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی از ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند. این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک - یک ‏‬ به پایان رسید.

 

کمال کامیابی نیا (۱۱) برای پرسپولیس و دانیال اسماعیلی فر (۷۹) برای تراکتورسازی در این بازی گلزنی کردند. با این نتیجه پرسپولیس ۵۷ امتیازی شد تا همچنان در صدر جدول باقی بماند. تراکتورسازی با ۵۰ امتیاز در رده چهارم است و عملاً شانس قهرمانی در لیگ را از دست داد.

 

ترکیب پرسپولیس و تراکتورسازی
تیم فوتبال پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (۸۲ - سعید کریمی)، شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی، بشار رسن (۹۰ - شایان مصلح)، احمد نورالهی، مهدی ترابی (۶۵ - سیامک نعمتی)، کمال کامیابی نیا، مهدی شیری، محمد نادری و علی علیپور وارد میدان شد.

 

تراکتورسازی هم با محمدرضا اخباری، محمد طیبی، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر، اشکان دژاگه، سوگیتا، احسان حاج صفی، ایمان سلیمی (۵۸ - علیرضا نقی زاده)، سید احمد موسوی (۷۷ - محمدرضا آزادی)، اکبر ایمانی و ساسان انصاری در این مسابقه بازی کرد. مسعود شجاعی به دلیل محرومیت و آنتونی استوکس به دلیل مصدومیت تراکتورسازی را در این بازی همراهی نکردند.