فوتبال جهان|گرث بیل: هرگز با رونالدو مشکل نداشته‌ام/ الگوهای من ۲ آرسنالی بودند

ساعت 12:19 جمعه ۲ فروردین ۱۳۹۸

فوتبال جهان - ستاره ولزی تیم فوتبال رئال مادرید شائبه وجود برخی اختلافات میان او و هم‌تیمی پرتغالی سابقش را رد کرد.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گرث بیل در گفت‌وگو با شبکه BT Sport درباره رابطه‌اش با کریستیانو رونالدو در مدت زمانی که هر دوی آنها پیراهن رئال مادرید را به تن می‌کردند، صحبت کرد.

در رختکن رئال مادرید بیل بازیکنی است که به سبب عدم تسلط به زبان اسپانیایی و در واقع بی‌میلی برای فراگیری این زبان، با بسیاری از هم‌تیمی‌هایش رابطه صمیمانه و گرمی ندارد، اما او می‌گوید این شایعه که میان وی و هم‌تیمی پرتغالی سابقش کدورت‌هایی بوده است، صحت ندارد.

بیل در این خصوص گفت: کریستیانو بازیکنی استثنایی است. من شدیداً از بازی در کنار او لذت می‌بردم. ظاهراً برخی رسانه‌ها دارند تلاش می‌کنند حرف از اختلافاتی میان من و او بزنند که هرگز وجود نداشته است. ما واقعاً با هم هیچ مشکلی نداشتیم. او بازیکنی باورنکردنی است و کارهایی که برای رئال انجام داده و گل‌هایی که برای این تیم زده خود گویای همه چیز است. او البته هنوز هم باورنکردنی است.

 

بیل اشاره‌ای به دوران بازیگری‌اش در تاتنهام قبل از پیوستن به رئال مادرید داشت و افزود: من قدر تمام چیزهایی را که به لطف دوران بازیگری‌ام در تاتنهام دارم، می‌دانم اما فکر می‌کنم که آنها در آن زمان درک کردند وقتی باشگاهی بزرگی مانند رئال مادرید به سراغ بازیکن‌شان می‌آید، رد کردن پیشنهاد آن سخت می‌شود. اگرچه من داشتم از بازی‌ام در تاتنهام لذت می‌بردم و عاشق این تیم بودم، زمانی که رئال مادرید پیشنهاد داد، می‌دانستم که بابت «نه» گفتن به این پیشنهاد پشیمان خواهم شد.

بیل در پایان در اظهارنظری که شاید به مذاق هواداران تاتنهام خوش نیاید، اعتراف کرد که الگوهای فوتبالی او دو ستاره سابق آرسنال، تیری آنری و دنیس برکمپ بوده‌اند، هرچند هموطنش رایان گیگز هم یکی از آنهایی بوده که از او الگوبرداری کرده است. وی ادامه داد: با توجه به ولزی و چپ‌پا بودنم، من گیگز را بسیار تحسین می‌کنم.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه