استیلی: سایپا را به خوبی آنالیز کرده ایم

ساعت 01:01 پنج شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: سایپا را به خوبی آنالیز کرده ایم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، حمید استیلی  در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: بازی با سایپا بعد از تعطیلی 20 روزه بسیار مشکل است. این مشکلات برای همه تیم ها وجود دارد اضافه کنید مسایل مالی تیم ما را و همچنین وضعیت جوی انزلی که مدام باران می بارد و شرایط را سخت تر از گذشته می کند اردوی چهار روزه در تهران برگزار کردیم و بازیکنان را در شرایط مسابقه قرار دادیم. امروز هم به تهران آمده ایم تا مقابل سایپابازی کنیم. سایپا در جدول وضعیت خوبی دارد. ما سعی می کنیم ضمن ارایه یک بازی خوب به برتری برسیم. 
وی ادامه داد: چهار بازیکن مصدوم داریم. مازیار زارع، سیدجلال رافخایی، فرزاد حاتمی و صادق محرمی نمی توانند در بازی فردا بازی کنند. می خواهیم هواداران تیم مان را خوشحال کنیم و انشاالله این بازیکنان از بازی های آتی به جمع ما اضافه می شوند. 
سرمربی ملوان درباره دو باخت تیمش در مسابقات دوستانه بیان داشت: می خواستیم بچه ها را محک بزنیم و به جوان ها میدان بدهیم. بازیکنان تیم امید در این اردو در کنار ما بودند از آنها هم استفاده کنیم بازی های دوستانه کمک کرد تا به اهداف مان برسیم. یکی از معضلات مان بازیکنان ملی پوشانمان است که امروز تحویل باشگاه داده شده و فردا باید با آنها به میدان برویم. تیم ما در خط دفاعی مشکل دارد. و این دو نفر تازه به جمع ما ملحق شدند نمی دانم از لحاظ بدنی در چه شرایطی قرار دارند. باید خوابشان تنظیم شود که نیاز به چهار پنج روز زمان دارد. از سازمان لیگ می خوام مشکل ما را حل کند و یا بازیکنان را سه چهار زودتر تحویل دهد یا بازی ها را چند روز عقب بیندازد. 
وی در باره حل مشکلات مالی تیمش گفت: متاسفانه هنوز این مشکل حل نشده است مهم ترین دغدغه ما عدم تمرکز بازیکنان به دلیل مشکلات مالی است که تیم ما را اذیت می کند بازیکنان با فداکاری کار می کنند خیلی از تیم ها امسال با این مشکل دست و پنجه نرم می کند اما ملوان از سال پیش با این مشکل روبه رو هست وقتی به تمرین می روند باید اول از لحاظ روحی روانی بازیکنان را آماده کنند. 
وی درباره مشکل بازیکنان سرباز از  جمله ماهینی و افشین خاطرنشان کرد: باید هرچه زودتر مشکل حل شود. این دو بازیکن جزو خوب های ما هستند. ماهینی در روزی که در گل بازی می کردیم گل برتری ما را زد. افشین هم گل های مهمی برای ما زده است. نه تنها این دو نفر بلکه بازیکنان دیگری هستند که این مشکل را دارند و امیدوارم از مراجع قانونی آن را حل کنند.