کشوری فرد: مدیران باشگاه ها روی قرارداد تبلیغات محیطی صحه گذاشتند

ساعت 01:01 سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴

سرپرست باشگاه صبای قم گفت: صحبت های حسنی خو در رابطه با قرارداد تبلیغات محیطی مدیران باشگاه ها را قانع کرد و روی این قراداد صحه گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، محمدرضا کشوری فرد در مورد جلسه هم اندیشی روز گذشته مدیران باشگاه های لیگ برتری گفت: جلسه بسیار خوبی بود دکتر سجادی معاون وزیر ورزش، علی کفاشیان رئیس فدراسیون و مهدی تاج رئیس سازمان لیگ نیز در آن حضور داشتند و در رابطه با مسایل داوری در آن صحبت شد که مدیران باشگاه ها تصمیم گرفتند از داوران حمایت بیشتری شود و قرار شد تدابیری برای امنیت شغلی داوران و همچنین تامین حقوق داوران اندیشیده شود. دکتر سجادی نیز نکات گفته شده از سوی مدیران باشگاه ها را یاداشت می کرد. جلسه گفت و شنود خوبی بود.

سرپرست باشگاه صبای قم در مورد قرارداد محیطی سازمان لیگ و صحبت هایی که حسنی خو مدیر کل حراست وزارت ورزش در این نشست مطرح کرد، گفت: صحبت هایی که حسنی خو مدیرکل حراست وزارت ورزش در رابطه با قرارداد تبلیغات محیطی انجام دادند مدیران باشگاه ها را در رابطه با این قرارداد قانع کرد. مدیران باشگاه ها نیز روی این قرارداد صحه گذاشتند و قرار شد خود سازمان لیگ پیگیر اجرایی شدن قرارداد محیطی باشد.

انتهای پیام/

کلید واژه