اسکوچیچ: استقلال یک تیم مدعی و قدرتمند است

ساعت 01:01 سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴

سرمربی فولاد گفت: استقلال تیم قدرتمند و مدعی است، کار ما سخت است. با این حال ما می رویم تا ببریم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از دیدار استقلال در چارچوب رقابت های جام حذفی گفت: از هر بازی جام حذفی انتظار داریم که پیروز شویم ولی با توجه به اینکه استقلال تیم قدرتمند و مدعی ای است، کار ما سخت است. با اینحال ما می رویم تا ببریم.

او افزود: علی رغم اینکه انگیزه زیادی برای بازی فردا داریم، ما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش مثل لیگ برتر می خواهد در جام حذفی ضعیف باشد، بیان کرد: می توانم این را بگویم که در لیگ برتر ما خوب بازی می کنیم و بدشانسی ها به ضرر ما شده است. چیزی که قطعی است، روند رو به رشد کیفی ماست و امیدوارم این کیفیت فردا هم باشد.

سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد در صورت شکست برابر استقلال برکنار شود، بیان کرد: چنین چیزی به من گفته نشده است. من کار خودم را انجام می دهم و یقینا اگر لازم باشد چیزی به من می گویند و صحبت با من می کنند. اینجا فقط خودم به خودم می توانم اولتیماتوم دهم چراکه این اخلاق را دارم. من هرروز سعی می کنم بهتر از دیروز باشم. من به خودم اعتماد به نفس دارم و فعلا روی وظایف خودم فکر می کنم.

وی درباره غایبان تیمش در بازی با استقلال گفت: شریفات محروم است و مصدومانمان هم که می دانید چه کسانی هستند. خودم واقعا نسبت به محرومیت شریفات متعجب شدم. من از شما خبرنگاران می خواهم که اگر دلیلش را می دانید برای من توضیح بدهید. اگر کسی می داند به من بگوید چراکه چنین چیزی را ندیده ام و به قوانین هم آگاهی ندارم. من ترسم این است که یکی دو بازی بعد هم بگذرد بازهم محرومم کنند. علی رغم احترامی که برای فدراسیون قائلم، این است که جریمه باید به موقع باشد. من در کل احترام می گذارم و به یک نوعی لذت می بریم. به هرحال زندگی هم یک بازی است.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که چرا تیمی که بهترین خط دفاع لیگ بوده به ضعیف ترین خط دفاع تبدیل شده و آیا کار تیمش برابر استقلال که برترین خط حمله است دشوار نیست، گفت: همه چیز فوتبال خط حمله و دفاع نیست. ما و استقلال نقاط ضعف و قدرت مختلفی داریم. به هرحال ما بهترین خط دفاع را داشتیم سال گذشته و بازیکنان پارسالم در سایر تیم ها توپ می زنند. ما هر هفته داریم برابر بازیکنان سابق خودمان بازی می کنیم.

او در پاسخ به این سوال که در صورت شکست تیمش برابر استقلال به خودش اولتیماتوم می دهد، گفت: من مربی ای هستم که از کارم نمی ترسم و خیلی هم در فولاد راحت هستم به این سادگی جایم را از دست نمی دهم.

سرمربی فولاد در پایان درباره وضعیت خالدی گفت: این بازیکن و یوسف وکیا و چند نفر دیگر مصدوم هستند و آنها را در اختیار ندارم.