مظلومی: دربی یک دیدار بین المللی است

ساعت 01:01 پنج شنبه ۷ آبان ۱۳۹۴

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:این یک بازی بین المللی است و همه دنیا و فیفا و ای اف سی به این بازی نظر دارند

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ،  پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: ان‌شاالله بتوانیم بازی خیلی خوب در خور نام فوتبال ایران و دو تیم استقلال و پرسپولیس انجام بدهیم . این یک بازی بین المللی است و همه دنیا و فیفا و ای اف سی به این بازی نظر دارند و یکی از حساس ترین دربی جهان است و امیدوارم بازی خوبی باشد.

مظلومی ادامه داد: برنامه‌ریزی و ترکیبی که برای دربی طراحی کرده‌ایم برای برد است اما با همه احترامی که برای مجموعه پرسپولیس قائل هستم می‌خواهیم هم خوب بازی کنیم و هم 3 امتیاز را به دست آوریم.

سرمربی تیم استقلال در مورد کرار و حاشیه‌سازی او قبل از دربی خاطرنشان کرد: شما به دربی فکر کن نه به کرار می‌دانستم که می‌خواهید از کرار بپرسید من از همه بازیکنان حمایت می‌کنم. چه ایرانی چه خارجی به شرطی که نظم وانضباط تیمی را رعایت کنند. هرکسی بی نظمی کند برخورد می کنم کرار هم از این قاعده مستثنی نیست. مسایل مالی به نظم تیمی مامربوط نیست و باید با باشگاه حل کند ولی در تمرین باید با تمام وجود تمرین کند و هیچ حاشیه ای هم انداشته باشد. امروز پیام داده که به تمرین می آید.

وی در مورد غرور بازیکنان استقلال به خاطر برد سپاهان قبل از دربی گفت: بازی با سپاهان به تاریخ پیوست و بازی با پرسپولیس فرق می کند . بازیکنان نباید مغرور شوند بازیکنان و حتی هواداران ما، آنها هم توقع شان بالا رفته است و تلاش می کنیم مثل بازی با سپاهان خوب بازی کنیم و به بازیکنان گفته ایم آن بازی را فرموش کنند و به بازی پرسپولیس فکر کنند هیجانی که در بازی با پرسپولیس و روی سکوهاست باید با تمام توان بجنگند تا موفق شوند. تیم پرسپولیس هم همین شرایط را دارد و آنها هم برای برد می آید و هر تیمی اسیر حاشیه ها نشود پیروز می شود ما آماده ایم و تیم را برای این مسابقه آماده کرده ایم.

مظلومی در مورد اینکه بازی فردا تهاجمی خواهد بود یا نه، چون برانکو هم هجومی تیمش را می چیند، گفت: نمی دانم تفکر همکارم چگونه است و ما به دنبال گل هستیم و دوست ندارم بازی مساوی صفر بر صفر تمام شود. حتی اگر بازی مساوی شود دوست دارم که بازی گل داشته باشد زیرا هواداران برای دیدن بازی زیبا و گل می آیند.

سرمربی استقلال در مورد مصدومان و محرومان تیمش گف: محروم نداریم و مصدوم هم نداریم. اکنون باید سه نفر را از فهرست خط بزنم.

مظلومی در مورد لقب سوبله و چوبله و اینکه بعد از برد در دربی فردا چه لقبی خواهد گرفت گفت: دنبال لقب نیستم اما خوشحالم که این عدد به وجود آمد  اما دنبال لقب گرفتن نیستم. 

وی در مورد حضور بازیکنان جوان و با تجربه در دربی گفت: تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه بازی را زیبا می کند . انگیزه جوانان بیشتر است و از تجربه بازیکنان با تجربخه می توان استفاده کند.

سرمربی استقلال در مورد ترس بازیکنان از دربی و تاثیر بر روی دربی، گفت: مطمئنا  این مساله تاثیر می گذارد. هیچ وقت در دربی نترسیده‌ام. ترسیدن در دربی یعنی مرگ. من همه تجربه خودم در دوران بازیگری را به بازیکنان منتقل می کنم و ترسی ندارم .فقط افکار عمومی و تماشاگران بیشتری روی این مسابقه نظاره گر هستند.

وی در مورد اینکه گفته دیگر 4 برد متوالی در دربی تکرار نمی شود گفت: من بعد از نشست خبری بازی با سپاهان با هیچ رسانه ای صبحت نکرده ام. 

مظلومی در مورد خیانت شدن به او در دربی گذشته گفت: اسم خیانت را نیاوردم و به گذشته برنگردیم.ان‌شالله جمعه بازی خوبی ببینیم.

انتهای پیام/ی