عزاداری باشکوه 100 هزار نفری به مناسبت هفتم امام حسین(ع) در ورزشگاه آزادی

ساعت 01:01 چهار شنبه ۶ آبان ۱۳۹۴

بزرگترین عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) به مناسبت فرارسیدن هفتم این امام همام روز جمعه با حضور 100 هزار نفری هواداران فوتبال و باشگاه های استقلال و پرسپولیس و خانواده بزرگ فوتبال در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،با توجه به همزمانی دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال  در هفته یازدهم لیگ برتربا ایام محرم  الحرام مراسم ویژه نوحه سرایی و عزاداری  پیش از بازی و در بین 2 نیمه  این بازی با حضور سید مجید بنی فاطمه ،حاج حمید منتظر و عبد الله علی بیگی از مداحان اهل بیت  عصمت و طهارت برگزار می شود.
مراسم دمام زنی و نصب بنر با پیام های عاشورایی نقل قول رهبر معظم انقلاب در مورد محرم با عنوان عاشورا سرمشق دائمی امت اسلامی است ،یا حسین (ع) و یا ابوالفضل(ع) در ورودی ورزشگاه آزادی وداخل ورزشگاه آزادی و در رو بروی جایگاه ویژه از جمله سایر برنامه های فرهنگی روابط عمومی و امور فرهنگی از جمله سایر برنامه های  تدارک دیده شده برای این دیدار است.
همچنین با هماهنگی شهرداری منطقه 22 برای اسکان هواداران 2 تیم که از شهرستان ها به پایتخت سفر می کنند اقامتگاه موقتی در شب قبل از این مسابقه آماده خواهد شد.