راه آهن تهران از سد استقلال خوزستان گذشت

ساعت 01:01 شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

تیم راه آهن تهران در مرحله یک هشتم نهایی فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور توانست تیم استقلال خوزستان را شکست داده و به دور بعدی رقابت ها صعود کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور در حالی عصر شنبه با انجام دو دیدار پیگیری شد که در یکی از مسابقات این مرحله، تیم های راه آهن تهران و استقلال خوزستان به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم راه آهن تهران که در ورزشگاه شهدای شهر قدس از تیم استقلال خوزستان پذیرایی می کرد، تلاش داشت تا با شکست شاگردان عبدالله ویسی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند.

شاگردان فرهاد کاظمی برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی، توانستند تیم منطقه آزاد کیش را با پنج گل شکست داده و به مصاف تیم استقلال خوزستان که به دلیل انصراف سپید رود به این مرحله رسیده بود، برود.

تیم راه آهن تهران که فصل پرفراز و نشیبی را در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور سپری می کند، تلاش دارد تا توانایی بازیکنان خود را در جام حذفی باشگاه های کشور به نمایش بگذارد.

در دیدار امروز راه آهن و استقلال خوزستان، شاگردان فرهاد کاظمی توانستند از امتیاز میزبانی استفاده کرده و با گل دقیقه ۳۵ سباستین تیم استقلال خوزستان را شکست داده و به دور یک چهارم نهایی مسابقات برسد.