استیلی: فینال زودرس با پرسپولیس داریم

ساعت 01:01 شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: در جام حذفی شرایط ویژه‌ای داریم و فینالی زودرس با پرسپولیس خواهیم داشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ،حمید استیلی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان اظهار داشت: عذرخواهی می‌کنم از بازی با راه‌آهن چون پرواز ما تاخیر داشت و نتوانستم به کنفرانس برسم به هر حال مسیر طولانی است و بازیکنانم قزوین هستند و من با ماشین شخصی آمدم و از این جهت عذرخواهی می‌کنم. جا دارد که از دوست و همبازی خودم که اسطوره فوتبال گیلان است یاد کنم مرحوم قایقران چندین فینال جام حذفی رو در روی هم قرار گرفتیم باید در مورد تیم خودمان بگویم که در جام حذفی شرایط ویژه‌ای داریم و فینال زودرس با پرسپولیس داریم.

وی ادامه داد: خوشبختانه بازیکنانم سرحال هستند سال گذشته هم مقابل پرسپولیس قرار گرفتیم که در ضربات پنالتی باختیم هواداران انزلی ویژه هستند و مردم با فوتبال زندگی می کنند.امیدوارم شرمنده آنها نشویم و از این مرحله صعود کنیم.

سرمربی ملوان یادآور شد: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است جایگاه این تیم خیلی واقعی نیست. برانکو با شخصیت است و نتایج خوبی گرفته و امیدوارم شرایط این تیم هم هر روز بهتر شود. بازیکنان ما همه هستند. دیروز در انزلی بارش شدید باران بود اما در همین شرایط تمرین سنگینی انجام دادیم.

استیلی در مورد اینکه شاید بازی فردا برای برانکو تاثیرگذار باشد گفت: قرعه‌کشی به ضرر ما شد زیرا میهمان شدیم در بازی لیگ هم در تهران بازی کردیم این مسافت ما را اذیت می کند اما برای جام حذفی برنامه ریزی کردیم اگر اسیر اتفاقات فوتبال نشویم می توانیم نتیجه بگیریم امیدوارم مسائل فنی دخیل باشد و مسائل غیرفنی تاثیرگذار نباشد.

وی در مورد شانس بردن پرسپولیس گفت: ما به تهران آمده‌ایم که ببریم هواداران ما هم برنامه‌ریزی شده می آیند به خصوص اینکه ملوان نماینده 3 استان است و قرار است هواداران زیادی بیایند که به ما کمک کنند و بازی بهتری انجام دهیم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه در بازی‌های اخیر برای پرسوپلیس پنالتی گرفته شده تصریح کرد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد برخی تیم ها ضرر کردند و برخی سود. امیدوارم داور فردا باتجربه باشد که مسائل داوری تاثیرگذار نباشد فشار روی داور است چرا که علیه پرسپولیس در بازی با سایپا به اشتباه پنالتی گرفته شد این مسئله تمرکز هوادار و داور را قطعا بهم می‌زند. امیدوارم داوران به گذشته فکر نکنند این اتفاق برای ما هم افتاده است اگر داور را تحت فشار بگذاریم اشتباه بیشتر می شود. اشتباه همه جا هست اما ما خیلی تحت فشار می گذاریم فغانی را آن قدر تحت فشار می گذاریم که اشتباه دیگر می کند. داوران با مردم زندگی می کنند اشتباه آنها در دیدار استقلال و پرسپولیس زندگی آنها را هم حتی با مشکل روبرو می‌کند.

انتهای پیام/ی