تقدیر خانواده شهدا چوار از مسئولان برگزاری دیدار ستارگان ایران و جهان

ساعت 01:01 یک شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴

خانواده شهدا و جانبازان زمین فوتبال چوار ایلام در نامه ای از سازمان لیگ فوتبال ایران، باشگاه هنرمندان و دست اندرکاران برگزاری این مسابقه قدردانی کردند.

بعد از برگزاری مسابقه ستارگان ایران و جهان خانواده شهدا و جانبازان زمین فوتبال چوار ایلام با ارسال پیامی مراتب قدردانی   خود را از همه کسانی که در این مسابقه یاد و خاطره  این شهدا را زنده نگه داشتند، اعلام کردند.
در پیام خانواده معظم شهدا و جانبازان واقعه چوار که به امضای آقایان؛ تلوکی، کرمی،رضایتی و ناصری(خانواده معظم شهدا) و علی قیطاسی جانباز این واقعه رسیده، آمده است:
بدون شک، برنامه ریزی آن ارگان های محترم برای اتفاقاتی که در مسابقه ستارگان ایران و جهان افتاد، یاد شهدای زمین فوتبال چوار ایلام را زنده و موجب خوشحالی و غرور مردم ایران علی الخصوص خانواده شهدا و ایثارگران حادثه دردناک بمباران زمین فوتبال چوار ایلام شد.
بر خود می بالیم که در بسیاری از ارگان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هستند کسانی که صادقانه و با عشق و علاقه در راه تداوم آرمان های والای شهیدان قدم بر می دارند و در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش های ارزشمندی را انجام می دهند.
حرکت بسیار زیبایی که در بازی ستارگان انجام شد، در تاریخ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  ماندگار  خواهد شد . اینکه بازیکنان بزرگ دنیا در جریان این حادثه  ورزشی قرار گرفتند، نقطه عطفی برای معرفی واقعه چوار در سطح بین المللی بود.
ضمن سپاس بیکران به درگاه خالق هستی، بر خود لازم می دانیم از همه ارگان ها و کسانی که صادقانه از فرصت حضور ستارگان دنیا برای معرفی شهدای زمین فوتبال چوار ایلام و زنده نگهداشتن یاد شهیدان تلاش کردند و اشک شوق را بر گونه های ما جاری ساختند، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.
خالصانه ترین درودهایمان را نثار همه عزیزان به ویژه مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ، حسین یاریار مدیرعامل باشگاه هنرمندان ایران، شبکه سوم سیما و به مهدی هاشمی تهیه کننده برنامه لیگ برتر، حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ، بابایی رئیس جامعه حمایت از بیماران ام اس، سردار عرب سرخی فرمانده  و سرهنگ دهقان جانشین یگان ویژه ورزشگاه آزادی، مدیران ورزشگاه آزادی و هیأت فوتبال تهران، بازیکنان و مسئولان هر دو تیم ایران و جهان ، هنرمندان، اصحاب رسانه، حجت الله هاشم بیگی می کنیم و از خداوند متعال توفیق روز افزون همه این عزیزان را خواستاریم.امید است در تداوم راه شهدا موفق و سربلند باشید.