پورغلامی: با صدرنشین لیگ بازی داریم

ساعت 01:01 دو شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۴

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: سپاهان مالکیت توپ خوبی دارد و این موضوع از حربه‌های آنها به حساب می‌آید.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ،فرهاد پورغلامی در غیاب مجید جلالی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های سایپا و سپاهان اظهار داشت: با تیمی بازی داریم که صدرنشین است و سال گذشته هم قهرمان لیگ شد. آنها تیم خوبی هستند. هرچند زمان کمی داشتیم اما آنها را به خوبی آنالیز کردیم سپاهان مالکیت توپ خوبی دارد که از حربه‌های آنهاست. روی نقاط ضعف و قوت آنها متمرکز شده‌ایم. هر چند بازی سختی است اما برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم.

پورغلامی افزود: سپاهان هجومی بازی می‌کند و ما هم هجومی هستیم و به همین دلیل فکر می‌کنم بازی فردا یک بازی زیبا و دیدنی باشد ضمن اینکه ما باید در طول بازی متمرکز بازی کنیم و البته شناخت خوبی هم از سپاهان داریم و می‌دانیم خط حمله آنها خوب هستند و برای مهار آنها تفکراتی داریم که امیدوارم بچه‌ها آنها را اجرا کنند.

وی در مورد تعطیلی لیگ گفت: به این شکل که پس از سه بازی بخواهد لیگ 20 روز تعطیل شود برای همه تیم‌ها سخت است اما سازمان لیگ معذوریت دارد اما اگر این وقفه‌ها کمتر شود می‌توان به یک برنامه‌ریزی بهتر کارها را پیش برد و انشالله دیگر تغییرات نباشد.

پورغلامی در مورد داوری‌های لیگ برتر گفت: البته هفته پیش ما به داوری معترض نبودیم اما معتقدم زحمات همه آنهایی که در فوتبال زحمت می‌کشند قابل تقدیر است اما من یک خواهش دارم و آن هم این است که به طور مثال بیاییم اتفاقات لیگ سال گذشته را بررسی کرده و گذرا از آن عبور نکنیم که در این بین یک بخش هم مسئله داوری است.

مربی سایپا ادامه داد: برخی مواقع اتفاقاتی می‌افتد که افکار را به سمت و سوی دیگری می‌برد. از مطبوعات می‌خواهم تا آمارهای رقابت‌های لیگ را استخراج کنند تا به این وسیله به فوتبال و بخش داوری کمک شود که البته داوران نیز از زیر فشار خارج خواهند شد.

پورغلامی گفت: سایپا سال گذشته از داوری بسیار متضرر شد اما اگر بیاییم همه ابعاد لیگ را بررسی کنیم و به یک جمع‌بندی برسیم وضعیت بهتر خواهد بود. در این صورت داوری‌ها ارتقا پیدا کرده و فشارها هم کم می‌شود. باید آسیب‌شناسی کنیم و ببینیم کجای کار ایراد داشته است.

پورغلامی در مورد اینکه آیا نکونام در فصل جدید توانسته است به سایپا کمک کند یا خیر گفت: حضور نکونام برای سایپا غنیمت است و ما با آغوش باز پذیرای او بودیم. او یکی از گزینه‌های خرید ما بود و ما برای جذب او تلاش کردیم اما اگر از این سوال منظورتان بازی قبل است که باید بگویم برای بازی در هوای گرم باید برای هر دو نیمه برنامه داشت. در هر صورت خوشحالم که جواد در سایپا هست و در کنار هم کار می‌کنیم.

وی در پایان از مصدومیت علی شجاعی و محرومیت وحید محمدزاده برای این دیدار خبر داد.

انتهای پیام/م