فرکی: تلاش می کنیم سایپا را شکست بدهیم

ساعت 01:01 دو شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۴

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:سایپا تیم خوبی است و مجید جلالی امسال بازیکنان خوبی را به تیمش آورده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا اظهار کرد: سایپا تیم خوبی است و مجید جلالی امسال بازیکنان خوبی را به تیمش آورده است. آن‌ها در دوره‌های گذشته هم شگفتی‌آفرین بودند اما ما هم سپاهان هستیم و برای پیروزی به میدان آمده‌ایم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در تهران سه امتیاز را کسب کنیم.

فرکی ادامه داد: برای این بازی بعضی از بازیکنان‌مان را در اختیار نداریم. برای مثال پادوانی و پریرا را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و امیدواریم که هرچه سریع‌تر مشکل‌شان حل شود. احسان حاج صفی هم شرایط خاص خودش را دارد و به زودی اگر کارهایش درست شود از تیم‌مان جدا می‌شود. البته مهدی شریفی فعلا در کنار ماست و قرار نیست به تیم دیگری برود. هادی عقیلی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و احتمالا به این بازی هم نمی‌رسد. محرم نویدکیا هم به دلیل سوء تفاهم‌های به وجود آمده، فعلا در دسترس نیست و روی او حساب نکرده‌ایم. امیدوارم هرچه سریع‌تر مشکلش حل شود و به تیم‌مان اضافه شود.

فرکی درباره هجمه‌ ایجاد شده علیه داوران نیز اظهار کرد: به نکته خوبی اشاره کردید. داوران قشر محروم جامعه فوتبال هستند و بخشی از سهم بزرگ فوتبال را شامل می‌شوند. آن‌ها در برگزاری مسابقه‌ها نقش مهمی دارند و انجام وظیفه می‌کنند. اشتباه همیشه رخ می‌دهد و وقتی که داوران اشتباه می‌کنند، ما فقط اشتباه آن‌ها را می‌بینیم. ممکن است مربی یا بازیکن هم اشتباه کند اما تماشاگران و هواداران و مدیران فقط داوران را می‌بینند. نمی‌توانیم بگوییم همه چیز ایده‌آل باشد. از مربیان، مدیران می‌خواهم بیش از این روی داوران حساس نشوند.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: خوشحالم تا به حال درباره عملکرد داوری اظهار نظر نکرده‌ام. خواهشم از مربیان و مدیران دیگر هم این است که فقط اشتباهات داوران را نبینند. باید به آن‌ها کمک کنیم تا آرامش‌شان را حفظ کنند.

انتهای پیام

کلید واژه