جام شهدا مسابقاتی برای تجلیل از شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس

ساعت 01:01 دو شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

مسئولان برگزاری جام شهدا اعلام کردند: در جام شهدا برد و باخت در اولویت نیست و این تورنمنت یادبودی از شهدای 8 سال دفاع مقدس است.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، مراسم برگزاری جام شهدا امروز با حضور غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، دکتر اسلام کریمی مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید، حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ، سعید فتاحی و نمایندگان 4 باشگاه پرسپولیس، ذوب آهن، راه آهن و تراکتورسازی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ضمن تشکر از حضور تیم ها در جام شهدا اعلام کرد: برگزاری جام شهدا به جهت تجلیل از شهدای دفاع مقدس است و ضمن اینکه این مسابقات می تواند از نظر فنی و کیفی مسابقات خوبی باشد برای همه شرکت کنندگان در این مسابقه ها نام مقدس شهدا مهم است. بنابراین خیلی قهرمانی در این مسابقات اولویت باشگاه های شرکت کننده نیست.

وی در مورد قوانین برگزاری مسابقات گفت: در این مسابقات هر تیم حداکثر 6 تعویض خواهد داشت ولی قوانین بازیکن اخراجی مانند قوانین فیفاست. برای بازی هایی هم که مساوی شود ضربات پنالتی تعیین کننده تیم برنده خواهد بود و وقت اضافه نخواهیم داشت.

دکتر اسلام کریمی مدیر ورزشی و اردویی بنیاد شهید هم در این مراسم گفت: از همه تیم ها و مسئولان برگزاری مسابقات تشکر می کنم. شهدا متعلق به نهاد یا قشر خاصی نیستند و آنها متعلق به همه اقشار جامعه هستند و اگر اکنون نعمت امنیت را در کشور داریم همه مدیون این شهدا هستیم. قصد ما از برگزاری جام شهدا گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس است و می خواهیم قشر جوان هم یاد شهدای دفاع مقدس باشند که این مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری هم هست.

حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ هم با تشکر از تیم های شرکت کننده در این مسابقات عنوان کرد: برانکو و اولیویرا دو سرمربی خارجی شرکت کننده در این مسابقات استقبال ویژه ای از این جام کردند و باید از آنها تشکر کنیم.

در پایان این جلسه مقرر شد که به تیم قهرمان جام یادبود و مدال قهرمانی اهدا شود و به تیم های دوم و سوم هم جام قهرمانی اهدا خواهد شد.