پیام تبریک سازمان لیگ فوتبال ایران به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

ساعت 01:01 دو شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

سازمان لیگ فوتبال ایران در پیامی، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، متن این پیام به شرح زیر است:
سلام بر آنهایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم ، قامت در  خون کشیدند تا ما قامت خم نکنیم ، به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم ، سلام بر آنانی که سال ها بغض وطن را به جان خریدند تا ما آزاد بمانیم ، سلام بر آنانی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند و امروز مائیم و رسالت آن شهیدان ، مائیم و تجلیل از رشادت سرافرازان دفاع از میهن.
بازگشت سرافرازانه آزادگان غیور به میهن عزیزمان ، ایران اسلامی ، موهبتی است وصف ناپذیر ، 26 مرداد ماه 1369یادآور لحظه های شورو اشتیاق خانواده هایی که چشم انتظار عزیزانشان ، روزها و  شب ها چشم به راه بودند.
جانفشانی های بی منت ، از خود گذشتگی های دلاورانه ، ویژگی انسان های بزرگ و پایمردانی است که در دفاع از کیان نظام اسلامی جان بر کف نهادند ، رنج اندوه دوری را صبورانه تاب آوردند.  26  مرداد ، میهن اسلامی شاهد حضور دلاور مردانی بود که پس از سالها استقامت و صبوری قدم به خاک وطن نهادند. این روزها یکی از خاطره انگیزترین و مقدس ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است. 
از همین رو ؛ سازمان لیگ فوتبال ایران به نمایندگی از جامعه فوتبال کشور ، فوتبال  دوستان ، مدیران و مسئولان ، فرا رسیدن سالروز ورود افتخار آفرین آزادگان عزیز را به امام زمان (عج ) رهبر معظم و گرانقدر انقلاب اسلامی (مدظله العالی ) ، آزادگان غیور ، خانواده های معظم آزادگان ، مردم مسلمان و شریف ایران عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید.