پورغلامی: می‌خواهیم با بازی فداکارانه از پرسپولیس ۳ امتیاز بگیریم

ساعت 01:01 دو شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳

مربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که انجام بازی زیبا از اهداف مهم این تیم در بازی مقابل پرسپولیس است.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، فرهاد پورغلامی در کنفرانس خبری پیش از دیدار پرسپولیس - سایپا به جای مجید جلالی پاسخگوی خبرنگاران بود. او درباره بازی تیمش مقابل سرخپوشان تهرانی گفت: برای هر دو تیم کسب سه امتیاز این دیدار بسیار حائز اهمیت است و هم ما و هم پرسپولیس به دنبال کسب پیروزی در این دیدار هستیم‌.

وی افزود: از شروع فصل تا به اینجا بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته‌ایم و بازی به بازی پیشرفت کرده‌ایم. دوست داریم در این زمینه پیشرفت بیشتری هم داشته باشیم. ایده‌آل ما انجام بازی زیباست و مطمئناً در بازی با پرسپولیس نیز از اهداف‌مان انجام یک بازی زیبا خواهد بود. امیدوارم بتوانیم مقابل پرسپولیس که یک تیم خوب و قدرتمند است خلاقانه و خوب بازی کنیم.

مربی تیم فوتبال سایپا خاطر نشان کرد: لحظه‌ها در بازی نتیجه را تعیین می‌کنند و ممکن است هر لحظه شاهد تغییر نتیجه باشیم اما امیدوارم بتوانیم مقابل پرسپولیس با یک بازی فداکارانه سه امتیاز را کسب کنیم و به جدول برگردیم.

پورغلامی درباره غایبان سایپا در بازی مقابل پرسپولیس گفت: روزبه شاه‌علیدوست، سجاد مشکل‌پور و مسعود ابراهیم‌زاده به دلیل مصدومیت در اختیار ما نیستند و خوشبختانه بازیکن محرومی نداریم.

وی همچنین به ترافیک خط حمله سایپا اشاره کرد و اظهار داشت: بازیکنان سایپا بسیار به هم نزدیک هستند و ما در مشخص کردن لیست 11 نفره همیشه دچار مشکل می‌شویم. این مشکل بیشتر در خط حمله به چشم می‌خورد، چون بازیکنان ما آمادگی بالایی دارند و شرایط به گونه‌ای است که همه آنها می‌توانند در ترکیب قرار بگیرند.

مربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: امیدوارم هر بازیکنی که در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد بتواند به خوبی کار را پیش ببرد. فشار بازی‌ بسیار بالاست و ما بعد از بازی با پرسپولیس طی 9 روز باید در جام حذفی و لیگ برتر مقابل تراکتورسازی بازی کنیم. با این شرایط باید بتوانیم فشار را روی تمام بازیکنان تقسیم کنیم.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سایپا اعلام کرد در بازی مقابل پرسپولیس باشگاه سایپا با همکاری سازمان محیط زیست و آبفا قصد دارد با شعار «بارندگی نشان دارندگی نیست، چترهای‌مان را وارونه بگیریم» وارد زمین شود.

انتهای پیام/