استیلی: جام حذفی جام شگفتی هاست

ساعت 01:01 چهار شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت:: بازی با پاس همدان اولین بازی جام حذفی ماست. جام حذفی جام شگفتی‌‌هاست و کسی نمی تواند نتایج آن را حدس بزند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ،  حمید استیلی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و پاس در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی با پاس همدان اولین بازی جام حذفی ماست. جام حذفی جام شگفتی‌‌هاست و کسی نمی تواند نتایج آن را حدس بزند. این جام هم راهی است برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا که با 4 -5 بازی فینالیست می‌شویم.


وی افزود: شرایط ما در لیگ برتر خوب نیست اما سرمایه گذاری روی بازیکنان جوان کردیم. همان طور که می دانید برنامه ریزی برای3-5 سال است. هدف اصلی ما قهرمانی در جام حدفی است.


سرمربی راه‌آهن با اشاره به حضور در تیم پاس تاکید کرد: 10 سال برای پاس بازی کردم خاطرات خوبی دارم این تیم در لیگ یک بازی می کند که بازی با چنین تیم‌هایی سخت است اما تداراکات لازم را دیده ایم. آنالیز کردیم و امیدوارم شروع خوبی برای جام حذفی داشته باشیم.


سرمربی راه‌آهن افزود: ما در دیدار آینده با برنده پرسپولیس و تیم بوشهر بازی داریم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم. برنامه ریزی کردیم برای 3 تا 5 سال و امیدوارم محقق شود اما مشکلات مالیکت از لحاظ روحی و روانی به ما خیلی آسیب زد فکر می کردیم زودتر حل شود امیدوارم دادستانی هر چه زودتر حل کند و از لحاظ روانی آرامش بهتری داشته باشید.


استیلی خاطرنشان کرد: اردوی کیش بسیار خوب بود و از لحاظ جسمانی و تاکتیکی به شرایط خوبی رسیدیم امیدوارم تا نیم فصل با اضافه شدن 2 بازیکن خارجی شرایط ما در خط دفاعی بهتر شود.


وی در مورد مصدومان و محرومان ادامه داد: یک سری مصدومان ما برای این بازی رسیدند کریمی و نورمحمدی رسیده البته نورمحمدی کامل خوب نشده است. از کمیته انضباطی توقع نداشتیم این گونه رای بدهد. آبشک و کوهنورد محروم هستند و شیث مصدوم است.


استیلی تصریح کرد: در کیش 2 بازیکن خارجی با ما تمرین کردند. یک مقدونیه و برزیلی که بازیکن برزیلی هم اکنون با ما تمرین می کند و چند بازیکن دیگر می خواهند بیایند. خط حمله ما در همه بازی ها خیلی خوب بوده اما در دفاع مشکلاتی داشتیه‌ایم. یکی دو بازیکن در تمرینات حاضر شدند ودر نیم فصل از لیگ یک و یا بازیکنان با باشگاه‌هایشان مشکل دارند به تیم اضافه می‌شوند.


انتهای پیام/خ