بهروان: تیمهای لیگ دسته سوم تا پایان وقت اداری امروز باید مدارک لازم را ارائه دهند

ساعت 01:01 شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳

غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، روز چهارشنبه 2 مهر 93، در نامه ای به روسای هیات های فوتبال استان ها و مدیر عاملان چند باشگاه از لیگ دسته سوم از آنها خواست تا پایان وقت اداری امروز مدارک لازم را ارائه دهند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، در این نامه آمده است: علیرغم مکاتبات متعدد و نیز تمدید چند باره و ارئه فرصت مکرر تحویل مدارک، متاسفانه تاکنون مسئولان برخی تیمهای لیگ دسته سوم فوتبال کشور و هیاتهای مربوطه، مدارک جهت صدور مجوز بازی و حضور در مسابقات را به کمیته مسابقات ارائه نکرده اند.
با توجه به مراتب فوق و نیز مداقه در قوانین و آئین نامه های مربوطه در راستای صیانت از مسابقات لیگ و حقوق دیگر تیمها ی شرکت کننده در مسابقات مذکور که تماما مفاد دستورالعملها را مراعات کرده اند، فعلأ و فقط برای این هفته مسابقه مربوط به تیم لغو و برگزار نمی شود و منتظر اقدامات عاجل آن هیأت و تیم مذکور حداکثر تا آخر وقت اداری امروز شنبه 5 مرداد 93 خواهیم بود. بدیهی است کمیته مسابقات برابر قانون و آئینامه های  مرتبط  اقدامات لازم را بعمل می آورد.  
گفتنی است تیمهایی که باید مدارک لازمه را تحویل دهند به شرح زیر است:
نفت محمودآباد، راهیان ولایت،04 بیرجند،ملی پوشان تبریز،شهرداری بروجرد،خیبر خرم آباد،کارون خوزستان،هیات فوتبال آران و بیدگل،شاهین نوین نطنز،شاهین باغک بوشهر،امیر کبیر کاشان و مس شهر بابک کرمان