لطیفی: بازی با نفت فینال فینال هاست

ساعت 01:01 چهار شنبه ۲ مهر ۱۳۹۳

مربی تیم فوتبال راه آهن گفت: بازی فردا فینال فینال‌ها است و بسیار سرنوشت‌ساز است.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ،  علی لطیفی قبل از کنفرانس مطبوعات راه‌آهن مقابل نفت مسجدسلیمان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: تا پایان نیم فصل به جز دیدار مقابل سپاهان که در بالای جدول قرار دارد سایر مسابقات ما حکم فینال را دارد. استیلی این مسئله را به بازیکنان تفهیم کرده است. بازی فردا فینال فینال‌ها است و بسیار سرنوشت‌ساز است. نفت مسجد سلیمان مشکلات خاص خودش را دارد و ما هم به خاطر جوانی و مصدومیت مدافعانمان با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم.

وی افزود: به خاطر مصدومیت مدافعان در خط دفاعی از مهاجمان استفاده کردیم فکر می‌کنم زمان کسب سه امتیاز فرار سیده است البته همچنان از مشکل دفاع میانی رنج می‌بریم.

لطیفی در ادامه تصریح کرد: به اعتقاد من و بسیاری از کارشناسان راه‌آهن فوتبالی هجومی و زیبا را به نمایش می‌گذارد اما ما بیشترین را ضربه را از خط دفاعی می‌خوریم.

لطیفی در مورد مصدومان و محرومان تیمش تصریح کرد: تا دلتان بخواهد مصدوم داریم. تمامی مصدومان ما هم بازیکنان حاضر در خط دفاعی هستند. سیداحمد موسوی دفاع کناری بود اما او را در دفاع میانی استفاده می‌کردیم که متاسفانه به دلیل مصدومیت این بازیکن هم کنار ما نیست. ابراهیم کریمی، حامد نورمحمدی، شیث رضایی و سیداحمد موسوی 4 مدافع مصدوم ما هستند. امیدواریم آنها هرچه زودتر به تیم اضافه شود.

در پایان گفت: به دنبال جذب یک مدافع خارجی هستیم. قبل از بازی با پرسپولیس روی ادواردو که ملقب به پهپه است حساب باز کرده بودیم اما شب قبل از بازی متوجه شدیم او هپاتیت دارد و نتوانستیم این بازیکن را جذب کنیم.

انتهای پیام/خ

کلید واژه