مدیر عامل ذوب آهن : هواداران بیشتر صبر داشته باشند

ساعت 01:01 چهار شنبه ۲ مهر ۱۳۹۳

مدیر عامل ذوب آهن اظهار کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این هفته برابر استقلال نتیجه مناسبی را بدست آوریم و شرایط موجود را بهبود بخشیم.

سعید آذری در گفت‌گو با سایت رسمی سازمان لیگ، بیان کرد: اگر هواداران صبر بیشتری داشته باشند و به کادر فنی اعتماد کنند، می‌توانیم به شرایط بهتری برسیم.
مدیر عامل باشگاه ذوب‌‌آهن اصفهان با بیان اینکه سرمربی تیم تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه به کاربسته است، خاطر نشان کرد: یحیی گل محمدی یکی از بهترین مربیان ایران است که باید برای کسب نتایج به او فرصت دهیم. گل محمدی به دنبال انجام بازی تاکتیکی در ذوب آهن است باید برای رسیدن به شرایط مناسب به او فرصت دهیم.
وی تصریح کرد: تعویض پی در پی مربیان در یک تیم به هیچ عنوان قابل قبول نیست و حرکتی حرفه‌ای به شمار نمی‌آید. ذوب آهن می‌تواند به رده‌های بالای جدول برسد و روزهای خوبی را در پیش دارد.
مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در ادامه این گفت و‌گو در مورد آخرین وضعیت حق پخش تلویزیونی نیز اظهار کرد: من به عنوان نماینده مدیران عامل باشگاه‌ها برای حق پخش مذاکراتی را انجام و پیشنهاداتی را ارائه کردم.
آذری خاطر نشان کرد: به زودی جلسه‌ای را نیز با وزیر ورزش و جوانان برگزار خواهم کرد و مطمئنم ایشان به دنبال راه حلی برای حل هرچه سریع‌تراین قضیه هستند.
وی ذوب آهن را یکی از باشگاه‌هایی خواند که به دنبال جوان گرایی است و گفت: ما به عنوان یکی از تیم‌های بازیکن سازدر طول سالها توانستیم بازیکنان مطرحی را به فوتبال ایران معرفی کنیم.
مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان که نتیجه گرایی را یکی از مهم‌ترین عوامل عدم توجه به جوان‌گرایی می داند، اظهار کرد: تا وقتی که این تفکردر بین مدیران باشگاه‌ها و سرمربیان وجود دارد نمی‌توانیم شاهد بازیکن سازی و توجه به جوانان باشیم.
آذری اضافه کرد: متاسفانه از سال 88 به بعد نیز باشگاه ذوب آهن کم ‌تر به جوانان توجه کرده و همین امر مشکلاتی را برای تیم بوجود آورده است، اماتلاش می‌کنیم تا با رویکردی جدید بازهم به یکی از بزرگترین باشگاه‌های ایران در زمینه بازیکن سازی تبدیل شویم.
وی با با بیان اینکه در مجموعه ذوب آهن تمایل زیادی به بازیکن سازی وجود دارد، گفت: تمامی مسولان باشگاه ذوب آهن توجه ویژه‌ای به بازیکن سازی دارند.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه فدراسیون فوتبال نباید در لیگ برتر نقش کارفرما و ناظر را بازی کند، خاطر نشان کرد: اگر تمامی بخش‌های مختلف لیگ بر عهده سازمان لیگ باشد بهتر است. فدراسیون فوتبال نباید به لیگ برتر ورود پیدا کند و فقط باید از دور بر فوتبال ایران نظارت داشته باشد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر به فکر نتیجه گرایی صرف نباشیم و فرصت کافی برای جوان گرایی به باشگا‌ه‌ها دهیم و مربیان را از کسب نتیجه نترسانیم مطئن باشید در آینده فوتبال ایران جایگاه مناسبی را پیدا می‌کند.
متاسفانه در بحث داوری‌ها تا حدود زیادی متضرر شدیم و امیدوارم کمی به این مقوله بیشتر توجه شود. نمی‌‌خواهم به تنهایی تمامی تقصیرات را به گردن داوری‌ها بیندازم ولی داوری‌ها در کسب نتایج ذوب آهن بی تاثیر نبوده است.