اسکوچیچ: استقلال تیم با کیفیتی است

ساعت 01:01 پنج شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما تعداد بیشتری از بازیکنانمان را نسبت به استقلال در دیدار فردا در اختیار نداریم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ،  گراندو اسکوچیچ قبل از دیدار هفته نهم تیمش مقابل استقلال گفت: در مورد بازی نمی‌توانم صحبت خاصی انجام دهم چرا که استقلال تیمی شناخته شده و با کیفیت است که جایگاه آنها در جدول این مسئله را نشان می دهد. با احترام متقابل به حریف می‌خواهیم بازی‌ای انجام دهیم که در خور شخصیت فوتبال خوزستان باشد.


وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه جاسم کرار و هاشم بیگ‌زاده در استقلال غایب هستند عنوان کرد: این مسئله که شما می‌گویید مشکلی است که 8 هفته است که فولاد خوزستان دارد و هر هفته تعدادی از بازیکنان نیستند. استقلال تیم خوبی است که همیشه تلاش می‌کند با بهترین ترکیب در میدان حاضر شود. ما همیشه تعدادی از بازیکنانمان مصدوم بودند و عده‌ای هم مشکل سربازی داشتند و در مقاطعی برخی نفرات به اردوی تیم ملی دعوت شدند. ما با بازیکنان استقلال آشنا هستیم و بستر و پایگاه بازیکنان آنها بهتر از ما است.


سرمربی فولاد خوزستان در پایان در مورد مصدومان تیمش تصریح کرد: به ما اطلاع دادند ولید مشاعی‌زاده و آرش افشین مشکل سربازی دارند و باید دید وضعیت آنها در هفته‌های آینده چه می‌شود. یوسف‌کیا در تیم ملی امید است و بختیار رحمانی هم مصدومیت دارد. همچنین پیمان موسوی محروم است. پس می‌بینید مشکلات ما بیشتر از حریف است.


انتهای پیام/