صبا در دقايق پاياني از شکست برابر پديده گريخت

ساعت 01:01 جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

پديده مشهد و صباي قم با هم به تساوي رضایت دادند.

 به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، در آغاز هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال پدیده مشهد از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه ثامن الائمه به مصاف صبای قم رفت که  این دیدار با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.
در طول نیمه اول پدیده میزبان توپ و میدان را در اختیار داشت و حملات زیادی را روی دروازه تیم میهمان انجام داد اما به نتیجه نرسید تا در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یابد.
در نیمه دوم هرچند در دقایقی صبا به دروازه پدیده نزدیک شد اما باز هم میزبان مشهدی توانست برتری خود را به رخ حریف بکشد. بازی با نتیجه تساوی بدون گل دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه 65 مسابقه در تعویضی اجباری برای پدیده علیرضا حیدری جایگزین مجتبی روشنگر، دروازه‌بان مصدوم این تیم شد.
دقیقه 75 ارسال میلاد غریبی با دست روزبه چشمی برخورد کرد تا داور اعلام خطای پنالتی کند تا رضا عنایتی پشت توب ایستاده و گل برتری تیمش را به ثمر برساند. با این گل جریان بازی با حملات تیم صبا تغییر کرد و این تیم به ویژه با استفاده از شوت‌های راه دور چند موقعیت را به دست آورد و در لحظات پایانی هم محمد حسن زاده دو فرصت خوب گلزنی را از دست داد اما همین بازیکن در دقیقه 7 + 90 با استفاده از یک ضربه ایستگاهی دروازه پدیده را باز کرد تا این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.
با این نتیجه پدیده و صبای قم 5 امتیازی شدند.