استقلال 1 - 3 السد؛ شکست شاگردان شفر در آزادی

ساعت 22:19 دو شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷

تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست سنگین و تلخی را مقابل السد قطر در ورزشگاه آزادی تجربه کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، دو تیم فوتبال استقلال تهران و السد قطر برگزار کننده نخستین بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بودند که این بازی از ساعت ۲۰:۳۰ و به میزبانی استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار شد و در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود السد به اتمام رسید.

 

در این بازی استقلال با ترکیب مهدی رحمتی، وریا غفوری، روزبه چشمی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، مارکوس نیومایر (محمد دانشگر از دقیقه ۵۴)، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، همام طارق (سجاد آقایی از دقیقه ۸۰)، مرتضی تبریزی و الحاجی گرو بازی کرد.

 

فریرا نیز السد را با این نفرات راهی میدان کرد: میگل پدرو کوریرا،  یاسر عیسی ابوبکر (حسن هایدوث از دقیقه ۵۸)،  بغداد بونجاح (حمزه السناجی)، حمید اسماعیل،  عبد الکریم حسن،  جونگ وو یونگ، گابی،  مشعل برشام،  اسماعیل عفیف (ا زدقیقه ۸۷ علی اسد) و  ژاوی هرناندز.

 

بغداد بونجاح مهاجم تیم فوتبال السد قطر به عنوان بهترین بازیکن دیدار با استقلال انتخاب شد.

 

به این ترتیب استقلال در بازی برگشت در قطر کار دشواری در پیش خواهد داشت و باید این باخت را برای صعود به مرحله نیمه نهایی جبران کند.