گل‌محمدی: تیم بودن بهتر از ستاره و اسم داشتن است

ساعت 01:01 شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: ما یک تیم بودیم و تا اینجا بالا آمده‌ایم و نشان می‌دهد تیم بودن مهمتر از ستاره و اسم داشتن است.

 یحیی گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های نفت و سپاهان اظهار داشت: فکر می‌کنم فردا مهمترین و حساس‌ترین بازی نیم‌فصل خود را خواهیم داشت، زیرا شرایط جدول حساس است سه امتیاز بازی فردا برای ما حیاتی و مهم خواهد بود تا بتوانیم خودمان را بالای جدول نگه داریم.


وی افزود: سپاهان با انگیزه زیادی در این بازی حاضر خواهد شد آنها با تمام توان به میدان خواهند آمد و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم، سپاهان تیم قدرتمندی است و مدعی اصلی قهرمانی است. همیشه نسبت به این تیم احترام قائل بودم و هستم. امیدواریم فردا بتوانیم در ابتدا بازی زیبایی انجام دهیم و بعد سه امتیاز را کسب کنیم.


سرمربی نفت در مورد مصدومان و محرومان تیمش خاطرنشان کرد: ما پورعلی‌گنجی و بهمن کامل را به علت محرومیت در اختیار نداریم و علی قربانی نیز مصدوم است. سایر بازیکنان ما مشکلی ندارند.


گل‌محمدی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در صورت پیروزی مقابل سپاهان موقتاً صدرنشین خواهد شد، تصریح کرد: ما باید نگاه واقع‌بینانه داشته باشیم هزینه‌های تیم ما نسبت به تیم‌های بالای جدول یک چهارم و یا یک پنجم است. به هر صورت ما با کار تیمی به اینجا رسیدیم. از اول فصل بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و یک تیم بودیم این نشان می‌دهد که تیم بودن مهمتر است از داشتن چند ستاره و یا داشتن اسم بزرگ. بازیکنانم بهترین علمکرد را داشتند و باید ببینیم که چه اتفاقی رخ می‌دهد.


وی یادآور شد: البته ما نقاط ضعفی هم داریم که باید در نیم‌فصل این مسائل را برطرف کنیم تا تیم کامل‌تری شویم و با قدرت بیشتری نیم‌فصل دوم را آغاز کنیم.


گل‌محمدی در مورد داشتن دو دروازه‌بان در حد تیم ملی تصریح کرد: این موضوع برای ما خوب است داشتن دو دروازه‌بان در سطح تیم ملی خیال ما را از این بابت راحت می‌کند هر دو گلر با انگیزه کار می‌کنند و بهترین بازی‌های خود را انجام می‌دهند. ما از این موضوع خوشحال هستیم. تعویض کردن گلر شاید در فوتبال حرفه‌ای درست نباشد ما از اینکه دو گلر در حد تیم ملی داریم خیالمان راحت است که دروازه‌بان دوممان هم در صورت نیاز می‌تواند به بازی برود.


سرمربی نفت در مورد لیست مازاد و مورد نیازش برای نیم‌فصل دوم گفت: بعد از این بازی باید جلسه‌ای با مسئولان داشته باشم تا در مورد بازیکنان مورد نظر صحبت کنم. بازیکن مازاد هم به همین صورت البته فکر می‌کنم بازیکن مازادمان در حد یک نفر باشد.


گل‌محمدی در مورد اینکه آیا نفت قصد جذب غلامرضا رضایی را دارد و با او قرارداد داخلی امضاء کرده تصریح کرد: ما تا کنون هیچ صحبتی با او نکرده‌ایم.


انتهای پیام/ی

کلید واژه