اسکوچيچ : با ضد حملات سپاهان را زمين گير کرديم

ساعت 01:01 جمعه ۳ آبان ۱۳۹۲

اسکوچيچ پس از پيروزي بر سپاهان ، اظهار کرد: نيمه اول از تيمم راضي نبودم و بازيکنانم اشتباهات زيادي داشتند. به اين دليل که مالکيت توپ در دست تيم حريف بود، نتوانستيم موقعيت‌هاي خوبي را در نيمه اول ايجاد کنيم.
به نقل از ايسنا، وي با بيان اين که در نيمه دوم تيم ملوان بندر انزلي بهتر شد، ادامه داد: بازيکنان کناري من در نيمه اول بسيار ضعيف کار کردند، اما در نيمه دوم با متراکم کردن کناره‌هاي زمين توانستيم جلوي حرکت تيم سپاهان را بگيريم و از ضد حملات استفاده کرديم تا تيم حريف را زمين گير کنيم.
سرمربي تيم ملوان بندرانزلي تصريح کرد: در نيمه اول سپاهان اصفهان اجازه حرکت به بازيکنان بال‌هاي تيم ملوان نداد. اما در نيمه دوم علاوه بر اين که ما بهتر بازي کرديم، خوش شانس هم بوديم، ولي به بازيکنانم تبريک مي گويم که از جان مايه گذاشتند.
وي ادامه داد: داوري پنج بازي را براي ما اشتباه سوت زد و امروز نيز اگر پنالتي اول را اشتباه داوري بدانيم، حقي بوده که از بازي‌هاي قبلي به تيم ملوان داده نشده است.
سرمربي تيم ملوان بندرانزلي، در خصوص واضح بودن پنالتي اول ، اظهار کرد: در مورد پنالتي اول مطمئن نيستم که داور درست قضاوت کرده است يا خير. ولي احساسم از روي نيمکت مي‌گويد که پنالتي اشتباه گرفته شده است.
وي در خصوص دروازه‌بان تيم خود نيز افزود: گلر ملوان بندرانزلي چندين بازي است که سوپر استار تيم من است و بسياري از بردها را مديون او هستيم.