کرانچار: يک تمام کننده‌ي قهار نداريم

ساعت 01:01 جمعه ۳ آبان ۱۳۹۲

زلاتکو کرانچار، پس از شکست تيمش مقابل ملوان بندرانزلي، اظهار کرد: پس از باخت نمي‌توان در مورد نکات مثبت صحبت کرد و انگشت را روي نقاط قوي گذاشت. آنچه که رخ داد علي‌رغم تصور من به عنوان مربي تيم بزرگ بسيار بچگانه بود، چرا که تيم بزرگي همچون سپاهان دو گل ساده لوحانه به يک شکل بخورد جاي تعجب دارد.
به گزارش ايسنا، وي با بيان اين که ما بايد هر چه سريع‌تر براي بازي بعدي ريکاوري کنيم، ادامه داد: متاسفانه در اين بازي هم گل‌هاي ساده لوحانه خورديم و هم موقعيت‌هاي بسيار زيادي را به هدر داديم و اين واقعا از يک مربي تيمي که روي نيمکت نشسته است، خارج است که بتواند تيم را برگرداند.
سرمربي تيم سپاهان اصفهان در خصوص اعتراض تماشاگران نيز گفت: تماشاگران هر تيمي حق اعتراض دارند، ‌اما بايد اعتراف کنم که تيم ما چندين شانس گلزني داشت، اما نبود يک مهاجم زهر دار و يک تمام کننده قهار مشکل تيم بزرگ سپاهان است.
وي در پاسخ به سوالي که پرسيد چرا سيستم‌ تيم‌تان را در ابتداي نيمه تغيير داديد؟ گفت: زماني که کناره‌هاي تيم ملوان ضعيف بود، توپ ها را بر روي زمين ملوان مي‌ريختيم، اما متاسفانه آنها به گل نمي‌نشستند، پس مجبور شدم سيستم‌ را تغيير دهم تا يعقوب کريمي بتواند با پاي چپ خود نفوذ‌هاي بهتر و شوت‌هاي بهتري بزند و به همين دليل است که سيستم‌ را تغيير دادم.
سرمربي تيم سپاهان اصفهان ادامه داد: سپاهان در سراسر بازي بر تيم حريف مسلط بود، اما دو اشتباه فردي دو گل را به تيم حريف تقديم کرد. اما بايد اين نکته را مدنظر قرار داد که جايگاه سپاهان ، هنوز جايگاه مناسبي است و هنوز نمي‌توان گفت که سپاهان به منطقه خطر رسيده است.
وي با اشاره به اين که متاسفانه همه اتفاقات از بازي سايپا براي تيم سپاهان رخ داد، گفت: بازيکنان ملي‌پوش ما در بازي با سايپا نتوانستند آن طور که بايد و شايد خود را نشان دهند. سپس به تيم ملي رفتند و امروز که آنها را در اختيار داشتيم، با اين که توانسته بوديم آنها را کمي با تيم هماهنگ کنيم،‌ اما هنوز به آن سپاهان رويايي بسيار فاصله داريم.
زلاتکو کرانچار ادامه داد: متاسفانه در بازيکنان ما مقرر شده است که بايد قهرمان شوند و اين اتفاق به دليل فشار رسانه‌ها‌، مردم و خود من بر روي آنهاست که باعث استرس بر روي آنها شده است.
سرمربي تيم سپاهان اظهار کرد: متاسفانه در بازي امروز علي احمدي آن چيزي را که ما از آن انتظار داشتيم برآورده نکرد و بر روي هر دو گل مقصر اصلي او بود. ما به او گفته بوديم که بايد در سمت چپ يک مدافع عمل کند، اما هر دو توپ پشت سر او افتاد و منجر شد تا مدافعان ما مجبور به خطاي پنالتي شوند.
زلاتکو کرانچار خاطر نشان کرد: باخت امشب 100 درصد به دليل مشکلات انفرادي ايجاد شده است و بازي برده را با اشتباهات بازيکنان خودمان به حريف واگذار کرديم.