قرعه کشی جام حذفی برگزار شد

ساعت 14:42 دو شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی تا فینال جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل 1403-1402 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی تا فینال جام حذفی ( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور با حضور حمید درخشان و غلامرضا فتح آبادی از پیشکسوتان فوتبالامیرحسین روشنک مسئول جام حذفی و نمایندگان باشگاه های حاضر برگزارشد.

بر این اساس تیم ها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به شرح زیر بایکدیگر دیدار می کنند:
بازی اول:
تراکتورتبریز – مس رفسنجان
بازی دوم:
چادرملو اردکان – آلومینیوم اراک
بازی سوم:
 گل گهر سیرجان – هوادار تهران
بازی چهارم:
سپاهان اصفهان – ملوان انزلی

نام تیم های میزبان اول آمده است.

مرحله نیمه نهایی:
بازی اول:
برنده (گل گهر سیرجان – هوادار تهران) با برنده( سپاهان اصفهان – ملوان انزلی)


بازی دوم:
برنده(  تراکتور تبریز-مس رفسنجان ) با برنده ( چادرملو اردکان – آلومینیوم اراک)

فینال:
تیم صعود کرد از بازی اول در مرحله نیمه نهایی میزبان  فینال خواهد بود و اولویت تعیین رنگ پیراهن، رختکن و نیمکت را برعهده خواهد داشت.
روشنک در این مراسم اظهار داشت: سی و هفتمین دوره جام حذفی در حال برگزاری است و مرحله یک چهارم نهایی 26 و 27 اردیبهشت در حد فاصل هفته های بیست و هفتم و بیست و هشتم لیگ برتر برگزار خواهد شد. مسابقات  مرحله نیمه نهایی نیز در روزهای 24 و 25 خرداد ماه برگزار می شود و فینال مسابقات در روز 30 یا 31 خرداد برگزار می شود.
وی افزود: تیم های قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر به صورت مستقیم وارد لیگ نخبگان آسیا می شوند و قهرمان جام حذفی به پلی آف لیگ نخبگان می رود و در صورتیکه در پلی آف برنده نشود به صورت مستقیم به رقابت های سطح دوم آسیا خواهند رفت.