شکست فولاد مقابل شمس آذر/ تساوی پیکان مقابل مس

ساعت 22:21 جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳

دیدار تیم های فوتبال مس رفسنجان و پیکان با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ و با قضاوت ایمان کهیش رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

بازیکنان پیکان بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۶ روی نفوذ سامان نریمان جهان او با پاسی، توپ را به حامد پاکدل رساند اما این بازیکن قدر موقعیت به دست آمده را ندانست و حامد لک بدون هیچ مشکلی ضربه پاکدل را مهار کرد.

در دقیقه ۲۳ ضربه آزاد برای پیکان شکل گرفت و فرشید اسماعیلی توپ را به سمت دروازه مس ارسال کرد که با ضربه سر علی قربانی همراه شد و این بازیکن توانست گل اول بازی را برای پیکان به ثمر برساند.

پس از گلزنی پیکان، فشار حملات مس افزایش یافت و در دقیقه ۳۲ ضربه محبی درون محوطه جریمه پس از برخورد با پای مدافع پیکان به راحتی در اختیار ناصری قرار گرفت.

در نهایت این بازی با یک گل در نیمه اول به سود پیکان خاتمه یافت.

تیم‌های فوتبال شمس آذر قزوین و فولاد خوزستان در هفته بیست و سوم لیگ برتر امروز جمعه ۲۴ فروردین از ساعت ۱۷ و در ورزشگاه سردار آزادگان و با قضاوت حسن اکرمی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر شمس آذر به پایان رسید.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، محمد پاپی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، امیر مسعود سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسائی، امیر شبانی و عیسی مرادی

ترکیب فولاد: شهاب الدین گردان، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، موسی کولی بالی، محمد علی نژاد، محمدضا غبیشاوی، شاهین توکلی، مجتبی نجاریان، ابراهیم حصار، علی شجاعی (۴۵- احسان پهلوان) و وحید حیدریه