امیری: اختلاف پرسپولیس و النصر در حدی نیست که با ترس بازی کنیم/ برای بازگشت عجله کردم

ساعت 09:29 شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲

هافبک پرسپولیس معتقد است تیم‌های اول و دوم جدول گروه E لیگ قهرمانان آسیا در حدی تفاوت ندارند که سرخپوشان با ترس به مصاف یاران کریستیانو رونالدو بروند.

aa

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید امیری پیش از آغاز تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس، درباره شرایط سرخپوشان در آستانه دیدار با النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: همه چیز «اوکی» است. هیچ‌وقت اینگونه نبوده است که مشکلی وجود نداشته باشد، اما بچه‌ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و روحیه بالایی دارند که اتفاق خوبی را مقابل النصر رقم بزنند.

وی در مورد تأثیر لغو پرواز روز جمعه پرسپولیسی‌ها به ریاض بر آمادگی آنها خاطرنشان کرد: اگر زودتر به عربستان می‌رفتیم، می‌تو‌انستیم با شرایط آب و هوای این کشور وفق پیدا کنیم. با این حال این مسئله دلیل (برای موفق نشدن پرسپولیس برابر النصر) نمی‌شود. نتیجه گرفتن و کسب امتیاز از این مسابقه مسئولیت ماست و امیدوارم این اتفاق بیفتد. اگر با همان اعتمادبه‌نفسی که مقابل الدحیل داشتیم، مقابل النصر بازی کنیم، از مسابقه روز دوشنبه نتیجه می‌گیریم.

هافبک مصدوم پرسپولیس با اشاره به شکست 2 بر صفر شاگردان گل‌محمدی مقابل النصر در دیدار رفت، تصریح کرد: با توجه به شرایط تیمی و فضایی که به راه افتاده بود، شرایط دو تیم در آن مسابقه نابرابر بود. تا زمانی که بازیکن ما در این مسابقه اخراج نشد، دو تیم وضعیت کاملاً برابری داشتند و موقعیت خاصی به النصر ندادیم. با این حال اختلاف دو تیم این‌قدر نیست که با ترس و واهمه مقابل النصر قرار بگیریم.

امیری درباره وضعیت مصدومیت خودش و تأثیر این مسئله در نتایج ضعیف پرسپولیس طی هفته‌های اخیر گفت: با توجه به اینکه در بازگشت به مسابقات عجله کردیم، مصدومیت من تشدید شد و زمان مشخصی برای بازگشت من به میادین اعلام نکرده‌اند. با قدرت و انگیزه تلاش می‌کنم هرچه سریع‌تر به مسابقات بازگردم. پرسپولیس هیچ‌گاه به بازیکنان متکی نبوده و هر کسی که لباس این تیم را پوشیده، تلاش کرده است بهترین عملکرد را داشته باشد.

وی در مورد اینکه النصر شب گذشته در لیگ حرفه‌ای عربستان به میدان رفت، اما 13 روز از دوری پرسپولیس از مسابقه رسمی می‌گذرد، عنوان کرد: شرایط ریکاوری ما با آنها خیلی متفاوت است و مسائل جزئی مانند توپ، زمین بازی و تمرین روی ریکاوری بازیکنان تأثیر دارد. وسایل جدیدی وجود دارد که به ریکاوری تسریع می‌بخشد. شاید برای ما در این برهه به صلاح نبوده است که سه روز قبل بازی می‌کردیم و بعد با پرواز عازم عربستان شویم.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه