مظلومی: مقابل سپاهان به خوبی ایستادگی کردیم

ساعت 01:01 جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: مقابل سپاهان به خوبی ایستادگی کردیم و هافبک‌های این تیم را از کار انداختیم.

پرویز مظلومی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان گفت: از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم آنها با تلاش فراوان مقابل تیم پرمهره سپاهان ایستادگی کردند در نیمه اول دو موقعیت خوب داشتیم که به دلیل عدم اعتماد به نفس آن را از دست دادیم که این هم به جایگاه تیم‌مان مربوط است. خوشحالم سپاهان موقعیتی نداشت.

وی افزود: در مدت کوتاهی که هدایت تیم را به عهده گرفتم روی اصول کلی کار کردم امروز خط هافبک سپاهان را از کار انداختیم و تیغ‌نورد را در اواسط نیمه اول به دلیل مصدومیت بیرون کشیدیم. یک بازیکن به نام زنده‌روح را که هافبک بود به زمین آوردیم و مجبور شدیم از او در دفاع استفاده کنیم این نشان می‌دهد دست ما در دفاع خالی است.

مظلومی تاکید کرد: دیروز از قول من در کنفرانس مطبوعاتی چیزی نوشته بودند که در آن از کیفیت لیگ انتقاد کرده بودند. آنها صحبت من را متوجه نشده بودند و به این خاطر کرانچار هم جواب من را داده بود که آن هم حرف من نیست. من اعتقاد دارم لیگ کیفیت خوبی دارد.

سرمربی تیم مس کرمان در مورد افت ادینهو خاطرنشان کرد: من هم اعتقاد دارم کیفیت او از وقتی که به امارات رفت خیلی افت کرده اما چون هنوز اسم او بزرگ است با 4-5 بازیکن او را یارگیری می‌کنند و به خاطر اینکه تکنیکش پایین آمده زود تصمیمش عوض می‌شود. امیدوارم اردویی که در نیم‌فصل در نظر داریم باعث شود که ادینهو شرایط بهتری پیدا کند.

مظلومی در مورد اینکه آنها برنامه دارند که ابتدا گل نخورند اظهار داشت: با توجه به اشکالات تیم و اینکه گل‌های مفتی می‌خوردیم سعی کردیم روی اصول کار کنیم و این موضوع طبیعی است، ابتدا باید دفاع را درست کنیم و سپس به حمله برسیم.

وی در مورد هدف مس کرمان در لیگ برتر گفت: ما ابتدا تلاش‌مان بر این است که تیم را در جدول نگه داریم و مطمئن باشید این اتفاق می‌افتد.

کلید واژه