ویسی: تماشاگران از دیدار استقلال و داماش لذت نبردند

ساعت 01:01 جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: احساس می‌کنم هواداران از تماشای دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و داماش لذت نبردند.

عبدالله ویسی پس از تساوی بدون گل استقلال خوزستان مقابل داماش اظهار داشت: بازی زیبایی را شاهد نبودیم و فکر می‌کنم تماشاگران از این بازی لذت نبردند. هر چند داماش بهتر بازی کرد اما مساوی حق دو تیم بود. فرصت‌های برابری داشتیم و از یک امتیاز بسیار خوشحالم.

وی ادامه داد:‌ از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و تعویض‌های خوبی هم انجام دادم. امیدوارم که در ادامه بازی‌ها عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد تشویقش از سوی گیلانی‌ها خاطرنشان کرد: همیشه مردم گیلان را دوست داشتم آنها یکی از با فرهنگ‌ترین مردم ایران هستند. اگر مشکلاتی که بین هواداران ملوان و داماش وجود دارد و گاها توهین‌هایی بین آنها رد و بدل می‌شود از بین برود این خطه نمونه هواداران فوتبال ایران خواهد شد.

ویسی در مورد اینکه برخی‌ها معتقدند که این تیم استقلال اهواز نیست، گفت: ما دو هزار سه هزار هوادار داریم که هر بازی ما را تشویق می‌کنند حالا 10-12 نفر هستند که چنین مسائلی را عنوان می‌کنند. اکثر هواداران هم به حضور چنین تیمی افتخار می‌کنند. چنین مسائلی نیست و همه به دید استقلال اهواز نگاه می‌کنند.

کلید واژه