رونمایی از نسخه جدید سایت سازمان لیگ

ساعت 01:01 پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲

با حضوررئیس و اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ، مراسم رونمایی از نسخه جدید سازمان لیگ در محل این سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، در این مراسم مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ ،علی  کاظمی دبیرکل سازمان لیگ ،سرهنگ مرتضی حسن پور وسیف اله دهکردی اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ و حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ و جمعی از رسانه های خبری و مطبوعاتی حضور داشتند.
رئیس سازمان لیگ درباره نسخه جدید سایت سازمان لیگ گفت: از مدتها قبل در نظر داشتیم نسخه جدید سایت این سازمان را با اطلاعات کاملی از فوتبال ایران طراحی کنیم.
مهدی تاج افزود: از مدیر روابط عمومی و تمامی کسانی که  شش ماه روی این سایت کار کردند تشکر می کنم، البته قصد داشتیم این سایت را زودتر راه اندازی کنیم اما کیفیت کار، موجب کمی تاخیر در افتتاح آن شد.
این مقام مسئول بیان کرد: حضور تیم های مختلف در لیگ های مختلف این الزام را ایجاد کرده بود که این نسخه جدید این سایت طراحی شود. یکی از فناوری های جدید در این سایت پخش آنلاین نشست خبری مربیان است که با فراهم شدن مقدمات آن اجرایی خواهد شد .
نایب رئیس فدراسیون فوتبال افزود: تاریخچه فوتبال، نتایج و اطلاعاتی که علاقمندان به این رشته باید  بداند، در این سایت قرار دارد. سایت مثل یک موجود زنده است و ما هرروز روی آن کار می کنیم و کیفیتش را بالاتر می‌بریم. این سایت به دلیل مرجع بودن حساسیت‌های خاص خودش را دارد و ما باید تمام موارد را در آن با دقت در آن درج کنیم. همه نیازهای لیگ را در این سایت در نظر گرفته ایم و متناسب با آن، سایت را تعریف کرده ایم.
رئیس سازمان لیگ در ادامه تصریح کرد: نیت ما این نیست که جای کسی را بگیریم. ما فقط می‌خواهیم کار لیگ را جلو بیاندازیم و اصلا به دنبال گرفتن جای سایت های دیگر نیستیم و سایتهای مهم کشور هم به ما در راه اندازی این کار کمک کردند و نقطه نظرات همه به ما کمک خواهد کرد.
پس از صحبت های تاج، مهدی کرامتی مسئول انفورماتیک و آمار سازمان لیگ در توضیح کامل‌ تر این سایت گفت: آدرس‌های قبلی سازمان لیگ هم تا هفته آینده به آدرس جدید منتقل می‌شوند. بخش اول سایت، بخش خبری است و بخش دوم، مربوط به مسابقات است. ما آخرین اطلاعات بازی های لیگ و ساعت های بازی ها را در اینجا قرار می دهیم و حتی تعویض‌ها را هم می‌خواهیم به این بخش اضافه کنیم. در بخش دیگری از سایت، گزارش تصویری بازی‌هاست که برای علاقمندان، عکس‌های هر بازی قرار می ‌گیرد. در این بخش بازیکنان دو کارته را هم بطور مجزا مشخص کرده‌ایم که بازیکنان در آستانه محرومیت را نشان می دهد.
وی افزود: ما در جدول گلزنان، حتی یک گله‌ها را هم آورده ایم و مطبوعات ورزشی را هم در این میان فراموش نکرده ایم و تصاویر صفحات اول روزنامه ها را هم در سایت قرار داده ایم. ما توانسته ایم جداول دو لیگ قبلی را هم در سایت قرار دهیم. از دیگر کارهایی که انجام داده‌ایم، اضافه کردن پروفایل همه تیم‌ها به سایت است. این پروفایل شامل لیست بازیکنان، وضعیت بازیکنان و جداول مربوطه به تیم هاست.

کلید واژه