منصوریان در فولاد ماندنی شد؟

ساعت 23:49 پنج شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲

بعد از بخشنامه جدید معاون اول رئیس جمهور در خصوص عقد قرارداد دلاری، شانس منصوریان برای ادامه همکاری با فولاد خوزستان پررنگ شد.

aa

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان فصل بیست و دوم لیگ برتر را با 40 امتیاز و در جایگاه هفتم به پایان رساند. اگر چه در ابتدای فصل انتظارات از این تیم به دلیل مهره‌های سرشناس جذب شده بالاتر بود؛ اما در نهایت آنها راهی که با نکونام شروع کردند را علیرضا منصوریان به پایان رساندند.  دومین مربی فولاد در فصل جاری،  آمار عملکرد 4 برد، 4 مساوی و 2 شکست در ده هفته پایانی مسابقات را ثبت کرد.

منصوریان در طول مدت همکاری‌اش با فولاد تلاش کرد با عبرت از عملکرد سرمربی قبلی، رابطه بهتری با بازیکنان بومی و هواداران فولاد داشته باشد. با این وجود او از همان بازی اول مورد انتقاد هواداران بود چرا که آنها به دنبال معرفی مربی خارجی بودند. با این وجود اشتباه بزرگ سرمربی فولاد بعد در آخرین بازی این تیم مقابل آلومینیوم رخ داد.

او در بخشی از مصاحبه‌اش به هواداران منتقدی که سمت چپ ورزشگاه استقرار دارند و با بنری پاره به عملکردش انتقاد دارند، پرداخت. این موضوع باعث شد هواداران منتقد ناراحتی خود را بیشتر بروز بدهند و ترند شدن هشتگ اخراج منصوریان  را بیشتر از قبل دنبال کنند. هواداران مذکور حتی بعد از پایان رقابت‌های لیگ خود را به سمت چپ  ورزشگاه غدیر اهواز رساندند و در بازی استقلال خوزستان و آرمان گهر سیرجان، ضمن حمایت از تیم هم استانی دوباره منصوریان را مورد انتقاد قرار دادند. البته این بار بنر جدیدی چاپ کرده بودند.

در چنین شرایطی که از 2 مربی خارجی به عنوان گزینه هدایت فولاد یاد می‌شد، بخشنامه ممنوعیت عقد قرارداد دلاری با ورزشکاران و مربیان خارجی با دستور معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شد. با ابلاغ این بخشنامه عقد قرارداد همکاری با مربیان تراز اول و در سطح توقع هواداران فولاد برای رتبه‌های بالای جدول بسیار سخت‌تر از گذشته است.

هنوز موضع رسمی فولاد درباره مذاکره با مربیان خارجی یا ادامه همکاری با سرمربی قبلی مشخص نیست. فراموش نکنیم که منصوریان یک فصل دیگر با فولاد قرارداد دارد و در این میان به نظر می‌رسد بخشنامه اخیر شانس همکاری منصوریان با فولاد را افزایش داد. گفته می‌شود وی یکی از گزینه‌های هدایت هوادار تهران است.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه