طیبی: پرکاس انگیزه دارد تا خودش را نشان دهد/ محکوم به شکست آلومینیوم هستیم

ساعت 16:49 سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان سرمربی این تیم را توانمند خواند و گفت، او انگیزه‌های زیادی برای نشان دادن توانایی خود دارد.

aa

محمد طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم و این را هم باید در نظر گرفت که فولاد با جذب چند بازیکن خیلی قوی‌تر از فصل قبل شده است. با این حال ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و گرفتن یک امتیاز در زمین فولاد باارزش و مهم بود، البته ما در این بازی بیت‌سعید و طالب ریکانی را هم در اختیار نداشتیم و حضور آنها قطعاً می‌توانست شرایط متفاوتی را رقم بزند. من فکر می‌کنم فولاد جزو مدعیان قهرمانی است و خوشحالم که نتیجه خوبی در دربی خوزستان گرفتیم.

طیبی در پاسخ به این پرسش که «صنعت نفت در فصل جاری در پی قرار گرفتن در چه رتبه‌ای است؟»، تصریح کرد: لیگ امسال واقعاً سخت است و خودتان می‌دانید که تیم ما هم از لحاظ هزینه با خیلی از تیم‌ها قابل قیاس نیست. با این حال همه بازیکنان صنعت نفت این انگیزه را دارند تا بهترین نتایج را رقم بزنند و هواداران و مردم آبادان را خوشحال کنند.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت همچنین در مورد حضور رضا پرکاس به‌عنوان یک مربی ناشناخته در این تیم، اظهار داشت: پرکاس مربی توانمندی است و انگیزه زیادی دارد تا خودش را در لیگ ایران نشان دهد. امیدوارم با این مربی نتایج خوبی بگیریم.

طیبی راجع به بازی تیمش برابر آلومینیوم در هفته دوم لیگ برتر، گفت: بازی‌های خانگی برای ما بسیار مهم است و محکوم به شکست این تیم هستیم. البته حریف برای ما قابل احترام است، ولی باید در اولین بازی خانگی 3 امتیاز را بگیریم. این را هم باید بگویم که نبود هواداران در ورزشگاه واقعاً آزاردهنده است و امیدوارم از این هفته بازی‌ها باتماشاگر باشد.

 

انتهای پیام/

aa

کلید واژه