آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات استقلال؛ از پاسخ عزت‌اللهی تا شرایط جذب بازیکنان مدنظر ساپینتو

ساعت 13:08 شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱

باشگاه استقلال در تلاش است تا بازیکنان مدنظر ریکاردو ساپینتو را جذب کرده و در کنار آن مذاکره با سایر گزینه‌ها را تا عقد قرارداد پیش ببرد.

aa

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال مدت زیادی را صرف انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال کرد و تا اینجای کار فقط سجاد شهباززاده را به خدمت گرفته است. هواداران استقلال با وجود انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان، نگران وضعیت بازیکنان هستند.

ساپینتو سه، چهار بازیکن خارجی به مسئولان استقلال برای پست‌های مهاجم و هافبک معرفی کرده است. مدیران استقلال اعلام کرده‌اند. از میان این چند بازیکن یک نفر در حال نهایی شدن است و اگر قیمت سایر نفرات بالا نباشد ممکن است بازیکن دیگری هم به این جمع اضافه شود.

لیست بازیکنان فصل گذشته و نفرات جدید مدنظر استقلال در نقل‌وانتقالات در اختیار ساپینتو قرار گرفته تا در صورت تأیید، روند تمدید قرارداد و جذب بازیکنان جدید آغاز شود. محمد دانشگر، روزبه چشمی و مهدی‌ مهدی‌پور مذاکرات خوبی با باشگاه داشته‌اند و از نظر مسئولان استقلال مشکلی برای تمدید قرارداد آنها وجود ندارد. مهدی‌پور که گفته می‌شود از لیگ قطر پیشنهاد دارد در هفته جاری جلسه‌ای با مدیران استقلال برگزار خواهد کرد.

ساپینتو هنوز تکلیف وریا غفوری، سعید مهریو آرمانرمضانیرا مشخص نکرده است. در صورتی که بازیکنان مدنظر در پست هافبک و مهاجم جذب شوند یک هافبک و یک مهاجم از جمع آبی‌پوشان جدا خواهند شد.

محمدحسین مرادمند، مدافع فصل گذشته استقلال که راهی خدمت سربازی شد با گرفتن کسری خدمت، طبق قراردادش به استقلال بازمی‌گردد. او یک نیم فصل با آبی‌پوشان قرارداد دارد و قرار شده که دو فصل دیگر تمدید شود. رافائل سیلوا، مدافع برزیلی استقلال علاقه‌مند است که در این تیم بماند اما شرط و شروط‌هایی بابت قیمت و بندهای قراردادش دارد و هنوز توافقات نهایی صورت نگرفته است.

باشگاه استقلال خواهان جذب محمد محبی، محسن آذرباد، علی کریمی و یکی دو بازیکن دیگر شده است که باشگاه‌‌های آنها هنوز پاسخی نداده است. محمد نادری نیز پاسخ روشنی نداده و همچنان به دنبال بازی در خارج از کشور است.

امیرحسین حسین‌زاده که گفته می‌شود از بلژیک پیشنهاد دارد در زمان مدیریت احمد مددی، بند جدایی 250 هزار دلاری در قراردادش گنجانده شده است. این بازیکن هنوز با مسئولان استقلال صحبت نکرده است. سعید عزت‌اللهی هافبک ملی‌پوش و لژیونر کشورمان در پاسخ به درخواست استقلال برای پیوستن به این تیم گفته که فعلاً برنامه‌ای برای بازی در لیگ ایران ندارد.

به گزارش تسنیم، وضعیت نقل‌وانتقالات استقلال با انتقادهای زیادی از سوی هواداران این تیم روبه‌رو شده است اما برخی کارشناسان اعتقاد دارند اگر تیم فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شده، حفظ و سه، چهار بازیکن در پست‌های مدنظر جذب شوند، استقلال به لحاظ بازیکن مشکلی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه