سقوط فجر با شکست مقابل تراکتور قطعی شد/ دربی نفتی‌ها برنده نداشت

ساعت 23:14 چهار شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱

با تساوی نفت مسجدسلیمان در داربی نفتی‌ها، فجرسپاسی به لیگ دسته یک سقوط کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌ونهم لیگ برتر سه دیدار از ساعت ۲۰ امروز (چهارشنبه) در شهرهای اراک، تبریز و مسجدسلیمان برگزار شد که جزییات آن را در ادامه می‌خوانید:

آلومینیوم اراک یک – پیکان یک

این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار شد با گلزنی محمدرضا آزادی در دقیقه ۵۶ و پیمان رنجبری در دقیقه ۷۸ با تساوی به پایان رسید. دو تیم با این تساوی در جایگاه‌های خود در رده هشتم و نهم باقی ماندند.

نفت مسجدسلیمان ۲ – صنعت نفت آبادان ۲

شاگردان منصوریان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی میهمان نفت مسجدسلیمان بودند. تیم میزبان بازی را هجومی آغاز کرد و توانست با گلزنی مهدی هاشم نژاد در دقیقه ۳۰ از حریف خود پیش بیفتد اما ۱۰ دقیقه بعد امید حامدی‌فر، مهاجم صنعت نفت توانست دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کند و کار را به تساوی بکشاند.

اما این پایان کار نبود. عماد میرحوان در دقیقه ۶۲ توانست برای بار دوم دروازه صنعت نفت را باز کند. در ادامه تلاش شاگردان منصوریان برای جبران گل خورده نتیجه بخش بود و میثم تهی دست در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده دروازه نفت را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند. شاگردان مهاجرانی با این نتیجه ۲۱ امتیازی شدند و رده چهاردهم را حفظ کردند. آن‌ها باتوجه به فاصله امتیازی با فجرسپاسی در لیگ برتر باقی ماندند. صنعت نفت با این تساوی ۳۳ امتیازی و رده دوازدهمی باقی ماند.

تراکتور ۲ – فجرسپاسی صفر

شاگردان سرآسیایی با گلزنی امید منصوری در دقیقه ۸ از حریف پیش افتادند تا امیدوار به پیروزی و بقا در لیگ باشند اما در ادامه تراکتوری‌ها با گلزنی محمدعباس زاده و سامان نریمان جهان کامبک زدند و نیمه اول را با پیروزی پشت سرگذاشتند.

در نیمه دوم هر دو تیم ۱۰ نفره شدند. هادی محمدی و فرزان دارا از زمین بازی اخراج شدند. در ادامه تلاش فجری‌ها برای برگشتن به بازی ناموفق بود تا این بازی با برتری تراکتوری‌ها به پایان برسد.

فجری‌ها با ۱۷ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماندند و باتوجه به تساوی نفت مسجدسلیمان سقوط‌شان به لیگ دسته یک قطعی شد.