خطیبی: فولاد تیمی زخم‌خورده است

ساعت 13:51 سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰

سرمربی تیم آلومینیوم اراک، فولاد خوزستان را تیمی زخم‌خورده دانست.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان اظهار داشت: فولاد هفته گذشته شکست خورد و تیمی زخم‌خورده است. به بازیکنان گفتم نباید گول این باخت را بخوریم. فولاد تیم خوبی است و عبدالله ویسی ویژگی‌های به‌خصوصی دارد. او 70 تا 80 درصد تیم خود را حفظ کرده است.

وی با ابراز امیدواری به اینکه شاگردانش بازی خوبی ارائه کنند و پیروز شوند، تصریح کرد: امیدوارم شرایط با ما همراه باشد و اولین بازی خانگی خود را با برد پشت سر بگذاریم. تیم‌ها تا هفته پنجم یا ششم، شناخت کاملی از هم ندارند و نحوه بازی تیم‌ها جا نمی‌افتد. بازیکنان هر تیم تغییراتی داشته‌اند . ما هم دیدار هفته گذشته فولاد را آنالیز کردیم. امیدوارم بچه‌ها را به‌خوبی توجیه کنیم و پیروز شویم.

سرمربی آلومینیوم اراک با بیان اینکه دو بازیکن این تیم مصدوم هستند، گفت: تغییرات در ابتدای فصل در تیم‌ها وجود دارد تا آنها شرایط خود را بهبود ببخشند. هر کسی باتجربه‌تر و منسجم‌تر باشد، بیشتر تلاش کند و با ذهنیت خوب و آماده به کارش ادامه دهد، موفق می‌شود. امیدوارم بچه‌ها این شرایط را داشته باشند و برنده از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه