عنایتی: بازی با استقلال همیشه برایم سخت است

ساعت 14:13 سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰

سرمربی تیم فوتبال هوادار، نخستین حریف تیمش در لیگ برتر بیست و یکم یعنی استقلال را تیمی "سخت‌کوش" توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،  رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در هفته نخست فصل بیست و یکم لیگ برتر فوتبال گفت: امیدوارم فصل خوبی برای ما باشد. چه موقعی که من مقابل استقلال بازی کردم و چه الان که به عنوان سرمربی حضور دارم، دیدار با استقلال برای من خیلی دشوار بوده است. با تیمی بازی داریم که سخت‌کوش و جنگنده است. تمام تلاش خود را می‌کنیم که یک بازی خوب ارائه دهیم. با توجه به بازیکنانی که به خدمت گرفتیم و تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه، امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم.


او ادامه داد: بازی‌های اول لیگ خیلی سخت است چون تیم‌ها از هم شناخت ندارند. ما هم تغییرات زیادی داشتیم و بازیکنان مختلفی را جذب کردیم. اعتقاد دارم بازیکنان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. من دعا می‌کنم بازی خوبی از آب دربیاید و همه از بازی لذت ببرند.


عنایتی درباره شرایط مدیریتی تیم هوادار گفت: ما اتفاقات مختلفی را گذراندیم و جلسات متعددی را برگزار کردیم. علیرضا معصومی در این راه به من خیلی کمک کرد و در بستن تیم شرایط را برای ما مهیا کرد. امیدوارم بتوانم جبران کنم. ایشان با اینکه مالک باشگاه بودند اما هیچ مصاحبه‌ای نکردند. خیلی اتفاقات عجیبی در حوزه مدیریت این تیم رخ داد اما الان یک گروه بسیار خوب در راس کار قرار دارند و من هم به عنوان سرمربی در خدمت تیم هستم. مدیرعامل باشگاه هم مشخص شد و ایشان هم حتما پاسخگو هستند.


سرمربی تیم هوادار درباره شایعاتی درباره تغییر نام این تیم گفت: وقتی مالکیت عوض می‌شود، می‌توانند نام تیم را عوض کنند.