رضاوند: پیراهن شماره ۷ برای من خوش‌یمن است، از بزرگان استقلال رخصت می‌گیرم/ بازی با هوادار سخت است

ساعت 13:22 شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰

آرش رضاوند، هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: در سایپا پیراهن شماره هفت را برتن می‌کردم و این شماره برای من خوش‌یمن بود.

aa

آرش رضاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال برای شروع مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر تیم ما سر و سامان نسبی گرفته است. به نظر می‌رسد مشکل زمین تمرین هم حل شده باشد و بتوانیم از چند روز دیگر در یک مجموعه ثابت تمرین کنیم. 

وی در مورد شکست یک بر صفر استقلال مقابل تیم ملی دانشجویان در دیداری تدارکاتی تصریح کرد: مقابل این تیم با دو ترکیب متفاوت بازی کردیم. بازی‌های تدارکاتی برای این است که بازیکنان محک بخورند و نقاط ضعف‌ها مشخص شود، بنابراین شرایط بازی‌های تدارکاتی با دیدارهای رسمی متفاوت است. هفته اول لیگ با هوادار بازی داریم که نه ما و نه آنها شناخت کافی از یکدیگر نداریم. اولین بازی لیگ سخت است و امیدوارم بتوانیم گام اول را محکم برداریم. 

هافبک تیم فوتبال استقلال راجع به اینکه قرار است برای فصل جاری پیراهن شماره هفت را برتن کند، گفت: در سایپا شماره هفت را می‌پوشیدم که شماره خوش‌یمنی برای من بود. با اجازه از بزرگانی چون فرهاد مجیدی، محمد نوازی و ... که در گذشته این پیراهن را می‌پوشیدند، امسال من بر تن خواهم کرد و امیدوارم فصل خوبی داشته باشم. 

انتهای پیام/

aa

کلید واژه