استقلال و چالش پرداخت پیش قسط اول قراردادها

ساعت 13:21 شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰

باشگاه استقلال برای پرداخت پیش قسط اول قرارداد اعضای تیم فوتبال استقلال دچار چالش شده است.

aa

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که تیم فوتبال استقلال باید 4 روز دیگر به صورت رسمی وارد مسابقات لیگ برتر شود، اما هنوز اعضای این تیم برای فصل جدید دریافتی نداشته‌اند. برخی از بازیکنان برای تهیه منزل دچار مشکل شده‌اند و بعضی نیز که از تیم‌های شهرستانی به استقلال پیوسته‌اند، در هتل زندگی می‌کنند. 

مدیریت جدید باشگاه استقلال پس از طبقه‌ بندی مشکلات، بسیاری از موانع را برداشت، از جمله گرفتن مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها، ثبت قراردادها، تهیه زمین تمرین، جذب بازیکن خارجی و ... اما یک مشکل اساسی این باشگاه را وارد چالش کرده است. تیم حقوقی باشگاه پس از بررسی قرارداد استقلال با کارگزار فصل گذشته به این نتیجه رسید که امکان ادامه همکاری وجود ندارد. 

باشگاه استقلال در نظر دارد پس از فسخ قرارداد با کارگزار فصل گذشته با اسپانسر جدید قرارداد ببندد تا به بازیکنان پرداختی داشته باشد. عدم فسخ قرارداد با کارگزار موانعی را برای باشگاه ایجاد کرده و مدیریت در تلاش است در یکی دو روز آینده تکلیف قرارداد فصل گذشته کارگزار را مشخص کند. 

مدیران این باشگاه به اعضای تیم وعده داده‌اند قبل از بازی روز چهارشنبه هفته جاری در هفته اول لیگ برتر فوتبال با هوادار بخشی از قراردادها پرداخت شود. 

انتهای پیام/

aa

کلید واژه