ثبت نام جهت صدور کارت پوشش خبری و تصویری لیگ بیست و یکم

ساعت 10:42 یک شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰

نمایندگان رسانه های گروهی برای صدور و دریافت کارت پوشش خبری و تصویری بیست و یکمین دوره لیگ برتر در سامانه طراحی شده سازمان لیگ ثبت نام کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران، تصویربرداران و صدابرداران رسانه های گروهی برای دریافت کارت پوشش خبری و تصویری رقابت های بیست و یکمین دوره لیگ برتر در سامانه سازمان لیگ فوتبال ایران ثبت نام کنند.
ثبت نام در این سامانه برای صدور و دریافت کارت پوشش خبری و تصویری الزامی است اما صرف ثبت نام برای افراد حقی جهت دریافت کارت پوشش خبری و تصویری ایجاد نمی کند. ثبت نام کنندگان حتما باید کارت پوشش خبری و تصویری وزارت ورزش را دارا باشند.
اهالی رسانه برای ثبت نام کارت فصل آینده باید با ورود به این سامانه    https://card.iranleague.ir/pages/login و از طریق همان نام کاربری وکلمه عبوری که فصل پیش در اختیار رسانه ها قرار داده شد اقدام نمایند. رسانه ها فقط تا تاریخ 7 مهر فرصت ثبت نام در این سامانه را دارند و به درخواست های ثبت شده بعد از این تاریخ تا نیم فصل رسیدگی نخواهد شد.
برای نمایندگان رسانه های گروهی بعد از احراز هویت و تایید شغلی از سوی مدیران مسئول رسانه ها و نهادی ذیربط کارت صادر می شود.