ملوان به نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال صعود کرد

ساعت 23:52 شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰

ملوان و خیبر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال به مصاف هم رفتند و در نهایت ملوان بندر انزلی توانست در ضربات پنالتی حریفش را شکست دهد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و خیبر خرم‌آباد در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی، امروز (شنبه، 2 مرداد) در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی چهار بر سه ملوان در ضربات پنالتی به پایان رسید.

در نیمه اول ملوان بیشتر مالک توپ بود اما هر دو تیم به دلیل حساسیت بالای بازی، محتاطانه بازی می کردند و در نهایت هیچ یک از دو تیم موفق به گلزنی در نیمه اول نشدند. در نیمه دوم بازی پایاپای و کم موقعیتی را از دو تیم شاهد بودیم که باز هم گلی در پی نداشت و بازی در وقت های قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید. دروازه های دو تیم در وقت های اضافه هم بسته ماندند و در نهایت ملوان بندر انزلی توانست با درخشش رضا حیدری دروازه بان خودش، با نتیجه چهار بر سه در ضربات پنالتی پیروز شود و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کند.

با این نتیجه ملوان، استقلال تهران، فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و باید منتظر قرعه کشی روز دوشنبه باشند تا مشخص شود کدام تیم ها باید رو به روی هم قرار بگیرند.