تیکدری: مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نیستیم/ تراکتور لیاقت کسب سهمیه آسیا را دارد

ساعت 09:46 شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰

مدافع - هافبک تیم فوتبال تراکتور تبریز تأکید کرد آنها در دیدار دست و پا بسته نخواهند بود و با تمام توان به میدان می‌روند.

aa

مهدی تیکدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیمش در آستانه دیدار با پرسپولیس، گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و نتایج خوبی که در چند هفته گذشته گرفتیم باعث شد تا به رده چهارم جدول صعود کنیم. این بهترین جایگاهی است که می‌توانیم در لیگ امسال به دست بیاوریم و امیدوارم در دو بازی پایانی هم نتایج خوبی بگیریم تا حداقل لیگ را با شرایط مناسب به پایان برسانیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تراکتور می‌تواند در نهایت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد، تاکید کرد: ما هدفی جز این نداریم و باید بگویم که تراکتور لیاقت گرفتن سهمیه آسیا را دارد. نکته مهم این است که بتوانیم در دو بازی پایانی خوب امتیاز بگیریم و از طرفی باید منتظر مسابقات جام حذفی باشیم و اگر استقلال قهرمان لیگ شد این شانس را داشته باشیم تا به سهمیه آسیا برسیم. ما تلاش می‌کنیم و امیدوارم اتفاقاتی رخ دهد که در نهایت هواداران تراکتور خوشحال شوند.

 

مدافع - هافبک تیم فوتبال تراکتور تبریز در مورد عملکرد خودش در این فصل هم خاطر نشان کرد: من هر وقت وارد زمین مسابقه شدم تلاش کردم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم. امسال در لیگ سه گل زدم و در لیگ قهرمانان آسیا هم یک گل به ثمر رساندم و سه پاس گل دادم. امیدوارم کادر فنی و هواداران تراکتور از عملکردم راضی باشند.

تیکدری در پایان راجع به دیدار فردای تیمش برابر پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر به تسنیم گفت: پرسپولیس در زمین خودش دنبال گرفتن سه امتیاز است تا به قهرمانی نزدیک‌تر شود، ولی ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. هدف تراکتور این است که یک بازی زیبا انجام دهد و در تهران از پرسپولیس امتیاز بگیرد.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه