مهاجری: هر وقت مس صعود کرد، می‌توانیم خوشحال باشیم/ باید قدر موقعیت‌ها را بیشتر بدانیم

ساعت 09:18 شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: صدرنشینی در لیگ چندان مهم نیست و اگر مس به لیگ برتر صعود کرد می‌توانیم خوشحال باشیم.

aa

رضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با شرایط تیمش بعد از پیروزی برابر شهرداری آستارا گفت: خوشبختانه در شرایط خوبی قرار داریم و برد برابر شهرداری آستارا هم خیلی به ما کمک کرد. می‌دانستیم بازی سختی داریم ولی گل زدن در نیمه اول کار ما را کمی آسان کرد و در مجموع فوتبال خوبی را هم به نمایش گذاشتیم. در این مقطع مهمترین موضوع کسب 3 امتیاز است که در این بازی با آن رسیدیم و حالا باید این روند خوب را ادامه دهیم.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش با اشاره به سخت شدن بازی‌ها در نیم‌فصل دوم تصریح کرد: کار ما نسبت به نیم‌فصل اول سخت‌تر شده است، خصوصا اینکه صدرنشین هستیم و تیم‌های دیگر نیز با انگیزه‌ای چند برابر مقابل مس بازی می‌کنند. ما در بعضی از بازی‌ها موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهیم که این اصلا خوب نیست، بازیکنان مس باید قدر موقعیت‌ها را بیشتر بدانند تا در بازی‌های بعدی با چالش مواجه نشویم.

سرمربی مس در خصوص صدرنشینی تیمش و اینکه خیلی‌ها صعود این تیم به لیگ برتر را قطعی می‌دانند، خاطرنشان کرد: ما بازی با بازی جلو می‌رویم و در این ماراتن سخت هم چیزی قابل پیش‌بینی نیست. در حال حاضر صدرنشینی در لیگ چندان مهم نیست و اگر مس به لیگ برتر صعود کرد می‌توانیم خوشحال باشیم. حفظ این موقعیت آسان نیست و بازیکنان ما باید در بازی‌های بعدی چند برابر گذشته تلاش کنند. هدف ما این است که هم خوب فوتبال بازی کنیم و هم خوب امتیاز بگیریم.

 

انتهای پیام/

 
 
aa

کلید واژه