آبشک: الوحدات گردن کلفت و محکم است

ساعت 09:17 جمعه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰

بازیکن فولاد خوزستان، الوحدات اردن را تیمی گردن کلفت توصیف کرد.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد آبشک در نشست خبری پیش از دیدار فولاد ایران مقابل الوحدات اردن اظهار داشت: بازی سختی با السد داشتیم و در مجموع نتیجه خوبی گرفتیم، اما می‌توانستیم برنده بازی باشیم. الوحدات هم تیم خوبی است که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حاضر است. آنها سال گذشته قهرمان لیگ اردن شدند و به تازگی قهرمانی سوپرجام این کشور را هم کسب کرده‌اند. الوحدات تیم گردن کلفت و محکمی است که خوب فوتبال بازی می‌کند و برابر النصرِ پرقدرت و پربازیکن هم عملکرد خوبی داشت.

«ما اینجا هستیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: الوحدات را آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت آنها را می‌شناسیم. امیدوارم عملکرد رضایت‌بخشی داشته باشیم و نتایج خوبی در ادامه مسابقات بگیریم تا باعث شادی هواداران فولاد و مردم ایران شویم. در دو بازی اخیر نشان دادیم تیمی متحد و یکدست هستیم. اینجا هستیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و کاری بزرگ انجام دهیم.

بازیکن فولاد خوزستان با اشاره به فاصله کم میان دیدارها تصریح کرد: سه بازی در یک هفته دشوار است و البته ما یک بازی بیشتر از سایر تیم‌های گروه انجام داده‌ایم، اما ما یک تیم آماده و متحد هستیم و بازیکنانی در یک سطح و حرفه‌ای داریم. تیمی که در مسابقات اینچنین فشرده بتواند خوب ریکاوری کند، موفق خواهد بود و می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه