تارتار: اسیر تجربه سپاهان شدیم/ حریف می‌توانست گل‌های بیشتری به ما بزند

ساعت 18:39 جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اسیر تجربه سپاهان شدیم و توپی که خودمان از دست دادیم منجر به گل دوم سپاهان شد.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی تارتار عصر جمعه در نشست خبری پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر سپاهان اصفهان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی را خوب آغاز کردیم و بسیار منسجم و منظم دفاع کرده و در حمله خوب عمل کردیم. حتی می‌توانستیم روی ضربات ایستگاهی و اوت‌های دستی به گل برسیم اما به دلیل کم‌تجربگی نسبت به تیم بزرگ سپاهان، روی یک غفلت گل نخست را دریافت کردیم.

وی افزود: در ادامه بازی را کنترل کرده و تا پایان نیمه نخست خوب بازی کردیم. نیمه دوم را نیز خوب آغاز کردیم تا به گل تساوی رسیدیم و پس از این گل نیز سپاهان را به خوبی کنترل کردیم، اما دوباره اسیر تجربه سپاهان شدیم و توپی که خودمان از دست دادیم منجر به گل دوم سپاهان شد.  

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: تا زمان گل دوم سپاهان خوب بودیم اما با توجه به اینکه 2 بر یک عقب افتادیم، تیم برای اینکه از این دیدار امتیاز به دست آوریم بی‌محابا حمله کرد و در ضدحملات موقعیت‌های خوبی نصیب سپاهان شد که دروازه‌بان ما آنها را به خوبی دفع کرد، در حالی که سپاهان می‌توانست در ضدحملات گل‌های بیشتری به ما بزند.

تارتار گفت: به سپاهان تبریک می‌گویم و برای این تیم بزرگ در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم. ما نیز در این دیدار نزدیک به 7 بازیکن جوان داشتیم که از آکادمی پیکان به تیم بزرگسالان آمده‌اند و این موضوع برای ما واقعاً ارزشمند است. دوست داریم همین روند را ادامه داده و بازیکنان خوب آکادمی پیکان را به تیم بزرگسالان اضافه کنیم. امیدوارم جایگاه فعلی را حفط کنیم و حتی جایگاه بهتری کسب کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم.

انتهای پیام/165/ف

aa

کلید واژه