صادقی: می‌توانیم بیشتر از این پیشرفت کنیم

ساعت 18:39 جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹

سرمربی سایپا گفت: می‌توانیم بیشتر از این پیشرفت کنیم و نتیجه هم بگیریم.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ابراهیم صادقی پس از برتری 2 بر یک سایپا مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم برنده بازی باشیم. قبل از آن باید از باشگاه تشکر کنم بابت اینکه بازی‌های ما پخش مستقیم است و اینکه همه بازی‌ها و کیفیت ما را می‌بینند، به تیم ما روحیه می‌دهد.

وی افزود: در نیمه اول بازی کاملاً در اختیار ما بود و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، اما مثل همیشه در ضربات آخر دقت نداشتیم. در این بخش خیلی تمرین می‌کنیم، اما هنوز به اهدافی که مدنظرمان است نرسیدیم. در خیلی از بازی‌ها موقعیت زیادی ایجاد می‌کنیم، اما متأسفانه تبدیل به گل نمی‌شود. یک بخش مربوط به بازیکنان جوان است که احتیاج به زمان و کار بیشتر دارند.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: در نیمه دوم روند خودمان را ادامه دادیم و بعد از گل عقب نشستیم. طبیعی بود، چون در جدول به خاطر رتبه‌ای که داشتیم تحت فشار بودیم و می‌خواستیم سه امتیاز را حفظ کنیم. ذوب‌آهن روی دروازه ما فشار آورد و به گل هم رسید، اما این برای تیم ما نشانه مثبت است که دقیقه 88 گل خوردیم و بلافاصله به بازی برگشتیم و گل دوم را به ثمر رساندیم.

صادقی درباره استفاده از بازیکنان جوان، اظهار داشت: امروز دو بازیکن جوان 19-18 ساله بازی دادیم که خوشبختانه یکی از آنها گل هم زد. بازیکنان جوان باید قدر این فرصت را بدانند و هر روز پیشرفت کنند. نمی‌توانیم اشتباهات سال قبل را تکرار کنیم، اما در مجموع از همه بازیکنان تشکر می‌کنم که مثل بازی‌های قبل با تمام وجود تلاش کردند. مطمئن هستم می‌توانیم بیشتر از این پیشرفت کنیم و نتیجه هم بگیریم.

 

ادامه دارد...

aa

کلید واژه