کریمیان: بازی سختی مقابل استقلال داریم

ساعت 13:51 جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸

مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت:مقابل استقلال قطعا بازی سختی داریم و نیاز شدیدی به پیروزی داریم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،  مهرداد کریمیان مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که در غیاب میشو سرمربی این تیم به نشست خبری آمده بود در خصوص بازی با استقلال گفت: قطعا می‌دانیم که فردا بازی سختی خواهیم داشت چرا که استقلال در این 7-8 هفته روند خوبی داشته است. ما هم در این 4 هفته برد نداشتیم اما باخت هم نداشتیم  و روند خیلی خوبی طی شد و بازیکنان انگیزه خوبی دارند.

کریمیان ادامه داد:‌ ما در 4 -5 هفته اخیر باختی نداشته‌ایم و بازیکنانمان با انگیزه لازم در میدان می‌آیند و می‌خواهیم در بازی با استقلال بازی تماشاگرپسند ارائه کنیم و با ارائه یک بازی جاندار دل مردم بوشهر شاد شود و هواداران خوشحال شوند.

وی در مورد اینکه 5 بازی مساوی کرده‌اید و آیا باز هم برای مساوی به میدان می‌روید، گفت: هدف‌مان بازی خوب است قطعا می‌خواهیم بازی خوبی انجام دهیم. ما برای مساوی به میدان نمی‌رویم. انگیزه زیادی داریم. متاسفانه در این هفته‌ها به برد نرسیده‌ایم و نیاز شدیدی هم به پیروزی داریم.

مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در باره وضعیت این روزهای استقلال و اینکه این تیم مربی ندارد، تصریح کرد: قطعا کادر فنی و بازیکنان ما توجهی به این مسائل نخواهند کرد و تمرکز ما روی بازی است. ما در تمرینات روی این تیم کار کردیم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. امیدوارم که شرایط برای تیم بزرگ استقلال مساعد شود تا هواداران میلیونی این تیم خوشحال شوند. امیدوارم اتفاقاتی رقم بخورد که هواداران میلیونی استقلال خوشحال شوند.