بگوویچ:فوتبال بدون تماشاگر لذتی ندارد

ساعت 19:59 پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸

سرمربی گل گهر نظرش را در مورد بازی با استقلال بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ ،وینگو بگوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال اظهار داشت: فردا مقابل یکی از بزرگترین تیم‌های ایران بازی داریم و باید برای تیم استقلال احترام قائل باشیم. کادر فنی تیم استقلال برای ما قابل احترام است و متاسفانه این مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. به نظرم فوتبال بدون حضور تماشاگران اصلا جذابیتی ندارد. 


بگوویچ ادامه داد: متاسفانه فوتبال بدون حضور تماشاگر فوتبال نیست ما هم در تصمیم کمیته انضباطی نمی‌توانیم دخالت کنیم. از سازمان لیگ خواهش می‌کنم برای بازی‌های آینده تنبیهات دیگری در نظر بگیرند تا تماشاگران را از حضور در ورزشگاه محروم نکنند. البته اینکه به خاطر 50 یا 100 نفر هزاران نفر را از حضور در ورزشگاه محروم کنید،درست نیست. البته امیدوارم تماشاگران برخی از مسائل را رعایت کنند و برخی رفتارها را انجام ندهند. فوتبال را ما برای هواداران بازی می‌کنیم. جای تاسف دارد که فردا در ورزشگاهی که می‌شد هزاران نفر حضور داشته باشند و صد هزار نفر گنجایش دارد مقابل سکوهای خالی بازی کنیم. این تصمیم کمیته انظباطی است و دخالتی در آن نمی‌کنیم.

وی با اشاره به بازی فردا گفت:‌تیم من فردا برای بازی کاملا آماده است و با آمادگی کامل به مصاف استقلال می‌رویم و امیدوارم سوپرایزی مقابل استقلال داشته باشیم. امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین عملکرد را بازیکنان از خود نشان دهند. 

به گزارش فارس سرمربی تیم فوتبال گل‌گهرسیرجان در پاسخ به این سؤال که شما فردا میهمان هستید و نبود تماشاگران می‌تواند به سود شما باشد ولی چرا می‌گویید ای کاش تماشاگران در بازی فردا حضور داشتند، گفت:‌من یک آدم فوتبالی هستم و فوتبال بخشی از تفریح و لذت ماست. اما فردا وقتی به استادیوم می‌رویم ورزشگاه خالی است به نظر شما چه لذتی از بازی فردا می‌برید؟ ما قطعا سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم اما اگر تماشاگر در بازی وجود داشت ما شور و اشتیاق بیشتری داشتیم.

بگوویچ در پاسخ به این سؤال که آیا شما قبول دارید تیم شما در خط حمله مشکل دارد، گفت: طبق برنامه‌ای که امسال اعلام شده بود قرار بود لیگ 11 مرداد شروع شود و ما هم تیم‌مان را بستیم اما بازی‌ها به تعویق افتاد که همین موضوع باعث شد تا دچار مشکل شویم. از سوی دیگر پیمان رنجبری اصلی‌ترین مهاجم ما آسیب دید و 4 هفته او را در اختیار نداشتیم ضمن آنکه تعدادی از مهاجمان‌مان را از دست دادیم و به همین دلیل  در خط حمله دچار مشکل شدیم.

وی در خصوص اینکه چرا تیمش در تهران به جای سیرجان تمرین می‌کند، گفت: دلیل اصلی این موضوع این بود که استادیوم اصلی گل‌گهر و یک زمین دیگر که چمن مصنوعی دارد در شهر سیرجان در دست تعمیر است و آنها سعی کردند چمن را عوض کنند و ما هم مجبوریم به تهران بیاییم و در آنجا تمرین کنیم. به همین دلیل موقتا به تهران آمده‌ایم و تا پایان امسال تعطیلات نوروز که زمین ما در سیرجان آماده می‌شود در تهران تمرین خواهیم کرد.