برگزاری نشست هیات امنای هیات مذهبی جامعه اسلامی فوتبال با حضور مهدی تاج

ساعت 13:23 چهار شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸

نشست هیات امنای هیات مذهبی جامعه اسلامی فوتبال با حضور رئیس فدراسیون فوتبال امروز برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، نشست هیات امنای هیات مذهبی جامعه اسلامی فوبال با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و محمدرضا ساکت سرپرست تیم ملی برگزار شد.
بعد از تلاوت قرآن محمدرضا تهرانی گزارشی از روند شکل گیری هیات مذهبی و تقویم این هیات در سال 1398 ارایه کرد. 
هیات مذهبی تاکنون 65 جلسه مذهبی برگزار کرده است و قرار است شصت و ششمین جلسه هم روز شنبه 9 تیر 98 و در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) همزمان با دهمین سالگرد تاسیس هیات مذهبی جامعه اسلامی در حسینیه فاطمیون بین الطلوعین از ساعت 20:30 برگزار می شود.
مهدی تاج نیز صحبت هایش را در این جلسه با یاد و خاطره دو عضو ثابت و فعال هیات مذهبی شادروان سید امین جواهری و و شادروان رمضان حصاری آغاز کرد و گفت: هیات های مذهبی در همه جای کشور متکی بر مردم و ارداتمندان اهل بیت (ع) است و یکی از دلایل اصلی و راز و رمز زنده بودن مراسم مذهبی مردمی بودنش است. به همین جهت این مسئولیت را به جمعیت حامیان هواداران فوتبال واگذار کردم که بانی و موسس هیات مذهبی جامعه اسلامی فوتبال بودند .
رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: نقش مردم در این مسئولیت های اجتماعی و دینی باعث می شود که این مراسم همیشه پرشور برپا شود و هیات های مذهبی بهترین محلی است که می توان ارزش های اخلاقی و دینی را توسط سخنوران و مداحان به هواداران فوتبال معرفی نمود. بنابراین شایسته است که این هیات های مذهبی با حضور جمعیت حداکثری برگزار شود. من هم تا زمانی که مسئول فوتبال باشم از برگزاری جلسات هیات های مذهبی حمایت می کنم.
در پایان این نشست تقویم هیات مذهبی جامعه اسلامی فوتبال در سال 98 به رئیس فدراسیون ارایه شد.