بیانیه باشگاه گل‌گهر سیرجان در ارتباط با نقل و انتقالات باشگاه

ساعت 19:22 دو شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹

باشگاه گل‌گهر سیرجان در ارتباط با نقل و انتقالات این باشگاه برای حضور در لیگ بیستم و همچنین شایعات اطراف این باشگاه، بیانیه‌ای صادر کرد.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از بخش رسانه‌ای باشگاه گل‌گهر، به دنبال انتشار برخی اخبار نادرست در مورد نقل و انتقالات تیم فوتبال گل‌گهر، این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای از علاقه‌مندان به فوتبال و هواداران این باشگاه خواست که اخبار موثق و قطعی را از طریق درگاه‌های اطلاع رسانی رسمی باشگاه گل‌گهر دنبال و از توجه به شایعه‌ها و حدس و گمان‌ها خودداری کنند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

«به نام خدا

با عنایت خداوند متعال، بلافاصله پس از مسجل شدن حضور تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر فصل بیستم، این باشگاه به دنبال انتخاب، تأیید و به‌کارگیری افراد مجرب و حرفه‌ای است تا تیم فوتبال خود را برای حضور در لیگ برتر فصل آینده به بهترین شکل ممکن مدیریت کرده و ترکیب نهایی آن را مشخص کند. در این بین برخی خبرنگاران و اصحاب رسانه شایعه‌هایی را مبنی بر خرید برخی بازیکنان و به کارگیری برخی مربیان در تیم فوتبال گل‌گهر منتشر کرده‌اند که ناشی از حدس و گمان و گاه زاییده ذهن آنهاست. حتی پا را فراتر نهاده و صحبت از پیشنهاد مبالغ کلان به برخی مربیان و بازیکنان می‌کنند.

باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر سیرجان ضمن احترام به تمامی خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه، اعلام می‌دارد هرگونه مذاکره و توافق با مربیان و بازیکنان در فصل نقل و انتقالات صرفاً از طریق درگاه‌های اطلاع‌رسانی رسمی باشگاه منتشر می‌شود و این باشگاه هیچ یک از اخبار منتشره در خصوص نقل و انتقالات را که از سایر درگاه‌های رسانه‌ای در دسترس شهروندان قرار گرفته است، تائید نمی‌کند.

لذا به اطلاع کلیه شهروندان، هواداران و علاقه‌مندان به حوزه فوتبال می‌رساند اخبار موثق و قطعی نقل و انتقالات و تغییراتی که در ساختار تیم فوتبال گل‌گهر ایجاد می‌شود را تنها از طریق مراجع رسمی اطلاع‌رسانی این باشگاه دنبال کنید و اجازه ندهید اخبار ناموثق و نادرست، با ایجاد حواشی، به روند طبیعی نقل و انتقالات باشگاه ضربه بزند و افکار مخاطبان را مخدوش کند.

در پایان به اطلاع می‌رساند، باشگاه گل‌گهر این حق را برای خود قائل است چنانچه خبرنگار یا رسانه‌ای با اصرار بر انتشار اخبار ناموثق و کذب بخواهد خاطر مخاطبان و هواداران این باشگاه را مکدر کند، از راه‌های قانونی برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر سیرجان».

انتهای پیام/

aa

کلید واژه